Hallo, Ik zit momenteel ziek thuis, me partner en ik hebben de afgelopen maanden veel stress, spanningen meegemaakt. Onze relatie is niet meer zoals het was. Nu heeft hij voorgesteld dat het wellicht voor onze relatie en voor mijn herstel verstandig is om samen een weekje op vakantie te gaan. Weg van huis, weg van de stress en na onze vakantie opnieuw beginnen en onze relatie een nieuwe kans te geven. Ik wil het heel graag en hoop ook na mijn vakantie stuk beter te voelen dan nu. Het is allemaal nog niet zeker, maar stel dat we het zeker willen door laten gaan. Van wie moet ik toestemming krijgen. Er is nu wel een plan van aanpak gemaakt. Dat houdt in 2 x 2 uur per week. Zou dit een reden zijn om hier moeilijk over te doen. Alvast bedankt Mamavyas
Beste Mamavyas, Je bent ziek gemeld bij je werkgever en je wilt weten of je met vakantie kunt gaan. Als je werkgever je loon doorbetaalt, neem dan contact op met je werkgever, de bedrijfsarts of de arbodienst van de werkgever. Als je een Ziektewet-uitkering hebt, geef dan voor je vertrek telefonisch je vakantieadres door via UWV Werknemers Telefoon (0900-9294). Actuele informatie vind je hier. Met vriendelijke groet, Brigitte UWV Webcare Team www.uwv.nl/webcare