Beste Bugaboo-rijders Sinds vandaag zit onze man in de wandelwagen. Hij vindt het g8eweldig om alles te zien. We hebben alleen rusie met de regenkap/scherm. Lukt het jullie met gemak deze erom heen te plaatsen. Ik kan me voorstellen als het regent, je snel dit over d ewagen wil bevestigen, maar ons lukt het gewoon niet!!!! Wat doen we verkeerd?
Hier heb ik de hoop opgegeven. Heb er zo vaak mee staan stuntelen, het lukt me ook echt niet met dat inding
3 jaar een bugaboo gehad en na zoveel pogingen het ook maar opgegeven, wat een onding om goed te bevestigen. WE hingenhet er maar gewoon heen.
Ik heb echt 2 linkerhanden maar het lukt mij toch wel in 2 minuutjes. Ik ben erg slecht in uitleggen maar vooruit, ik waag een poging Ik doe eerst die stangetjes vast aan de wagen en dan doe ik dat stuk canvas om de rand bij het voeteneinde. Dan doe ik de kap omhoog en trek hem over de kap (dit gaat wat lastig, vaak hou ik de kap aan de binnenkant vast (hand door het luikje van de regenkap) en zo trek ik de regenkap er overheen et voila.. we zijn regenproof
Ik doe eerst het bovenste gedeelte (zonder het zwarte stuk) achter de kap en dan trek ik 'm naar beneden, klik de zwarte stangetjes vast en trek het zwarte gedeelte en het elastiek over de onderkant van het voetengedeelte. Meestal trek ik de kap niet helemaal naar beneden, want dan zitten ze er zo ver onder dat ze helemaal niks meer zien. Hebben jullie de hoes wel goed om? Dus het zwarte deel aan de onderkant? Ik zie toch regelmatig mensen lopen die de hoes verkeerd om hebben.
Meestal heb ik hem er wel redelijk snel om.. Nouja heb hem pas 2x gebruikt ofzo.. Alleen nu mijn dochter in het zitgedeelte zit (op de platste stand), vroeg ik me inderdaad af hoe dat gaat als je een groter kindje heb die rechtop zit dan zit die kap helemaal over hun hoofd???
Je moet wel een beetje kracht gebruiken idd, maar op zich is het niet zo moeilijk. Toch vind ik het teveel gedoe. Als het niet al te hard regent draai ik de zitting naar me toe, en ga gewoon naar buiten met een grote paraplu. Regent het daar te hard voor, dan neem ik de draagdoek. Veel makkelijker wat mij betreft!
ik deed hem idd eerst ook verkeerd om, maar eigenlijk vond ik dat wel fijner, want dan beslaat de binnenkant niet zo snel.
hier ook zo, met een beetje kracht zetten zo gedaan en na een paar keer oefenen wordt het steeds makkelijker..
Ik doe eerst de rand rond de kap. Dan die zwarte baleinen e ndan trek ik hem over het voetgedeelte. En je moet idd even doortrekken, maar na een paar keer krijg je er handigheid in.
Dank allemaal! Morgen maar weer een poging wagen. Ik laat me niet zomaar van mn stuk brengen en zeker niet door een regenscherm
na een paar keer vloeken in mezelf is het toch al 2 keer gelukt deze week!!!!! Eerst d epennen erin, daarna de kap half naar benden en daar overheen. Daarna de onderkant om het frame en dan de kap naar achtertrekken om hem vervolgens achter het frame te klemmen....