Ervaringen met de Nuna pepp buggy....

Discussion in 'De babyuitzet' started by judithvdc, Nov 2, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. judithvdc

judithvdc Bekend lid

Dec 1, 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik ben van plan om de Nuna pepp buggy te kopen. Het lijkt mij een fijne buggy, omdat ie een verstelbare duwstang heeft, klein in te klappen, mooi uiterlijk. Ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen met deze buggy.

2. Anneke82

Anneke82 Bekend lid

Dec 12, 2006
    630
    0
    0
    Friesland
    Ik kan je deze buggy alleen maar aanraden. Wij hebben hem deze zomer aangeschaft omdat ik mijn buggaboo niet mee wilde nemen in het vliegtuig. De buggy is helemaal in ligstand te zetten waardoor je kindje er ook lekker in kan slapen. Hij is op de fiets ook makkelijk overal mee te nemen. Echt een superding! Ook rijdt hij lekker en is hij ook voor lange mensen ideaal. Ik ben zelf lang dus de meeste buggies daar loop ik als een quasimodo achter;). Dit is met de Nuna wel even anders. Ik zou em aanschaffen als ik jou was!
    Succes!

3. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik had eerst een koelstra simba die heb ik na 3 maanden weg gedaan omdat ik er nit achter kon lopen toen de pepp aangeschaft en zou hem nooit meer kwijt willen. Voor mij de ideale buggy. Hij rijd echt super licht zelfs op een oneffen ondergrond, Fijn met invouwen lekker klein en plat, handig op de fiets gewicht hangt aan de achterkant ipv aan de zijkkant, Hij kan lekker plat en alss hij op de platste stand staat dan wiegt hij heel lichtjes heen en weer waar mijn zoontje van in slaap viel.

4. fafje

fafje Niet meer actief

zij toevallig al wat meer topics hie rover geopend! conclusie alle mensen die em hebben ( incl ik) zijn er ehct super happy mee!!!

ik vind het wel heel fijn dat ie helemaal plat kan...hij rijdt ook ehct heerlijk!!!

5. judithvdc

judithvdc Bekend lid

Dec 1, 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Hebben jullie weleens de maxi-cosi op de buggy gedaan d.m.v. de adapters? In de winkel konden ze me niet vertellen waar en hoe de adapters vastzitten.

6. jewe

jewe VIP lid

Feb 16, 2009
    9,544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    de adapters komen net boven het vouw gedeelte zeg maar. Je moet de stof een klein stukje los maken met de drukers. De adapters klik je er omheen.
    Heb ze zelf nog niet gebruikt mijn zoontje was al te oud maar weet wel hoe het werkt. Ik denk dat ik ze voor de volgende wel ga aanschaffen.

Share This Page