hey meiden, ik had laatst een berichtje geplaatst dat ik twee positieve testen gedaan had, maar dat ik toch nog bloed ging laten trekken bij de ha om het zeker te weten. Ik heb gisteren bloed laten trekken en vandaag m'n resultaat gekregen en ja inderdaad, ben zwanger! Ben zo blij, dat ik dit direct met jullie wou delen, en voor iedereen die nog niet zwanger is, die wil ik bij deze ook heel veel suc6 toewensen groetjes
Gefeliciteerd meissie! Maar je test was onwijs positief, waarom dan toch nog naar de HA? Geniet ervan!
Heejjj helemaal toppie! Gefeliciteerd. Geniet lekker van je zwangerschap. Kan me helemaal voorstellen dat je het gelijk met ons wou delen. Ik zou dat ook meteen doen denk ik. Heel veel suc6 en een fijne zwangerschap gewenst. Liefs Happy
Van harte meis! Sonja had gelijk zo te zien aan de pendel? Wat is Okt. toch een vruchtbare maand zeg!
proficiat meid, ik had vorige maand positief thuis getest, maar 3dagen later bij de h.a neg. getest.. ik hoop dat het nu goed gaat, liefs, marit