nachtmerries

Discussion in 'Zwanger worden' started by mj24, Oct 11, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mj24

mj24 Fanatiek lid

Jun 7, 2006
    4,321
    0
    0
    Amsterdam
    He meiden. Ik heb de laatste dagen toch rare dromen. Ik heb weleens gehoord dat dit ook een symptoom is. Herkent iemand dat?

2. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Jahoor!Ik ben zwanger en ik droom ook de meest rare en verschrikkelijke dingen... :rolleyes: Bijna elke dag! Hoort er helaas bij... niet erg fijn icm die oh zo fijne hormoontjes die nu door je lijf gieren!
    Maar of dat ook zegt dat jij zwanger bent weet ik niet hoor....

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    2,958
    0
    0
    Ik heb het de laatste tijd ook.
    Rare , lange , vage dromen, ben echt niet zwanger ... :)

4. Ik heb geen nare dromen. Maar ik droom dingen over het verleden. Het is net of mijn lichaam 's nachts dingen aan het verwerken is of zo. Kan erg confronterend zijn...

5. tanja8

tanja8 Niet meer actief

hm wat raar ja. Ik droomde vannacht dat mn zusje vermoord was en ik stukken was gesneden... ikwerd huilend wakker.. maar ik droom ook al 3 nachten achter elkaar dat ik zwanger ben. 1e nacht dat ik 11 weken zwanger was .. 2e nacht dat ik 7 weken zwanger was en 3e nacht dat ik 2 positieve testen had:D maar ja nou ben ik altijd al een rare met dromen hoor:) hihi

6. Esila

Esila Fanatiek lid

Sep 17, 2006
    2,389
    831
    113
    Nou ik ben niet zwanger maar heb twee nachten achter elkaar nachtmerries gehad. Gister ging mn mama dood in mn nachtmerrie en de nacht ervoor mijn vriend :( Ik durf bijna niet te gaan slapen nu... het lijkt dan zo echt...dat ik er bang van wordt :cry: Normaal gesproken heb ik zelden nachtmerries maar nu... het zullen wel hormonen zijn ofzo :(

Share This Page