Wanneer eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door PreciousKids, 31 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PreciousKids

PreciousKids Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik heb een vraag mbt mijn eisprong.

Er gaat een verhaal aan vooraf, maar ik zal het proberen kort te houden.

In 2010 ben ik bij de gyn geweest voor een baarmoeder onderzoek omdat ik teveel bloed verlies elke maand.
    Daar kwam gelukkig niets uit. Ik was daar in het midden van de maand (net voor eisprong). Hij zag 2 eitjes, 1 op springen en 1 voor volgende maand (zei hij). Net voor mijn NOD had ik opeens enorme buikpijn (zelfde als eisprong - loop bijna krom van de pijn).

Nu is in 2012 ontdekt dat ik 2 baarmoeders heb. Hierbij is het hebben van een dubbele eisprong nihil.

Ik lees net iets over de kosmobiologische eisprong en als ik die bereken is dat net voor mijn NOD.

Volgens de gyn was het niet mogelijk om die eisprong gehad te hebben net voor mijn NOD. Maar ik denk zelf dat het wel een eisprong was (vanwege de pijn).

Wat denken jullie? Zou het een eisprong geweest kunnen zijn? En hoe is een kosmobiologische eisprong? Voel je die ook?

Moet er wel bij zeggen dat ik niet in kosmo.... geloof, maar dit komt wel overeen.

XOXO

P.S: Ik heb elke maand last van die buikpijn op het eind van de maand. Was niet die ene keer.

Deel Deze Pagina