jippie de jonge katjes zijn er angel , mercedes, gigi en gremlin ze zijn allemaal heel vrolijk en ze tippellen vrolijk de kamer rond alleen de andere kat die vind het nog niet zo leuk maar die went er wel aan na een tijdje het zijn drie katers en een poesje en het poesje moet ik bijvoeren en dat is wel vet schattig
oh wat leuk!!!! wij hebben sinds vorige week vrijdag ook een kitten rond springen, wat een maf beestje is dat zeg. ben helemaal weg van haar. 1 klein probleem ze doet het nog niet op de kattenbak, iemand een idee hoe ik dat oplos?
Wat je kunt proberen is om datgene wat 'ie buiten de bak doet in de bak gooien en dan de poes erbij zetten. Zo leert 'ie dat dat de plek is waar 'ie de boel moet laten! Met een plasje is dat wat lastig natuurlijk, maar als de dat opveegt met toiletpapier kun je dat in de bak doen. En heb je een bak met zo'n klepdeurtje? Misschien kun je die er even afhalen, of het hele deksel van de bak halen. Sommige katten voelen zich niet prettig als ze opgesloten zitten en doen dus hun behoefte ergens anders! Als de poes dan gewend is aan de bak kun je het deksel er weer op doen! Tot slot kan het zijn dat de bak op de verkeerde plek staat, op een plek waar je veel langs loopt bijvoorbeeld. Als de poes z'n behoefte op een vaste plek doet kun je daar eerst de bak neer zetten, en de bak dan steeds een stuk verder plaatsen tot de bak daar staat waar je 'm hebben wilt! Suc6 ermee!
de deksel is eraf, de bak staat op een rustig plekje, en alle verloren deeltjes gaan terug de bak in met de kat erachteraan!! had gelezen dat je een soort lokstofje in de bak kon doen wat goed zou helpen maar weet niet meer wat dat was. waarschijnlijk moeten we gewoon veel geduld hebben en afwachten ze het eindelijk door gaat hebben. en tot die tijd alle deuren dicht houden als we weg zijn !!!
kattenkruid! Dat zit ook in de meeste speeltjes voor katten. Kan je volgens mij kopen bij dierenspeciaalzaken. Wij deden het door de kat de hele tijd op de bak te zetten. Ten minste 1 dag om de paar minuten, misschien wel meer, dat weet ik niet meer. Zo vaak mogelijk op de bak zetten dan leert ze het vast zelf wel. En daarna steeds laten zien waar de bak staat. Misschien was het wat overdreven van me... Als we de bak verplaatsen, dan roep ik de kat er ook eerst weer even bij, zodat ie niet verrast wordt met hoge nood. (en wij weer door de kat)
ik zet ze na het eten gelijk op de kattenbak en dan doen ze meestal wel wat en ze gaan verders gelukkig zelf op de bak en er is er eentje die moet ik bijvoeren en die zet ik meer op de bak als de andere. het is altijd zo'n tien minuten achter alkaar aan rennen en dan gaan ze met zijn vieren (oude honden) bench weer in om lekker te slapen senna(de hond) die loopt er aldoor achteraan te burgemeesteren. josie(andere kat) die houdt alles goed in de gaten maar als eentje te dicht in de buurt komt, dan gaat ze tekeer. maar dat is vandaag al minder als gister dus het gaat hopelijk goed komen
We deden altijd standaard iedere 10 a 15 min. die kat op de kattebak zetten zodat ze doorkregen wat ze er meosten doen . En binnen 2 weken deden ze het er wel op.
de foto's zijn er!!!!! dit zijn mijn katjes: angel & gigi dit is angel (vrouwtje) dit is gigi (katertje) dit zijn de katjes van mijn vriend: gremlin & mercedes dit is gremlin (katertje) dit is mercedes (katertje) en het zijn echte scheetjes
Ow!!!! Wat lief.. Als ik dat zie wil ik ook... Maar ik heb er al 2 en dat is meer als genoeg Wel lief hoor!!!
wij hebben nu vier jonge katjes en een kat van bijna 2 jaar (is hun grote nicht) een hond, een vogeltje en een vis het is hier wel een hele beesten boel en dan heeft mijn vriend nog een hond maar die woont bij zijn moeder
Ooooh zo schattig Doet me met heimwee terug denken toen liesje nog een kitten was... Ze groeien zo snel! Loes hebben we als volwassen poes geadopteerd... Maar zij is ook onze lieve brompot hoor Veel succes met de katjes!
hier zijn ze aan het eten links zitten: josie (grote kat) gigi (linker rode) gremlin (linker zwarte) angel (rechter zwarte) mercedes(rechter rooie)