2de inwendige echo!

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Bizzy, 25 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bizzy

Bizzy Fanatiek lid

30 okt 2007
    2.828
    2
    36
    thuisblijf moeder
    rotterdam
    Hallo,

Ik ben 10 weken en 2 dagen in verwachting van ons eerste kindje.
    Met 8 weken heb ik mijn 1ste inwedige echo gehad zag er allemaal keurig uit en het hartje klopte prima alleen was de embryo kleiner dan dat eigenlijk normaal is voor 8 weken, dus ik moest vandaag( 2 weken later) terug komen voor weer een inwendige echo om te kijken of alles gegroeid was enzo. Dit bleek gelukkig het geval te wezen en weer netjes het hartje gehoord :) Nu had ik de vorige keer geen last van me buik na de echo maar sinds vanmorgen heb ik een druk op me onderbuik wat je kan vergelijken alsof er iets in me buik zit wat er uit moet zeg maar :(
    Is dit door de echo van vanmorgen of moet ik me toch zorgen maken ookal was alles goed vanmorgen?

Alvast bedankt voor het antwoord!

Groetjes Bizzy

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Bizzy,

het kan heel goed dat dat door de inwendige echo komt. Er wordt vaak toch even goed gekeken in alle hoeken voordat ze een goed echobeeld hebben en de kans dat ze daarbij je blaas en banden irriteren is heel groot. Dit kan helemaal geen kwaad en zal morgen misschien nog een beetje aanwezig zijn, maar dat gevoel verdwijnt meestal wel weer snel.

Groetjes Brigitte

Deel Deze Pagina