Hallo dames. Even een vraagje. Heeft iemand misschien tips met betrekking tot het bevorderen van het innestelen? Ik weet dat tarwekiemoliecapsules hierin meewerken. Maar verder? Is veel bewegen nou juist wel of niet goed? En ik heb ook gehoord dat veel fruit eten het innestelen bevordert. Iemand? Groetjes Selina
Het eitje moet natuurlijk wel eerst bevrucht worden voor het zich kan nestelen. En volgens mij kun je aan de innesteling zelf niet veel doen. Je moet geen strakke en knellende kleding gaan dragen.
Ik denk niet dat knellende kleding wat uitmaakt hoor. Je baarmoeder zit toch achter je schaambotje verstopt. Denk zowieso niet dat je er veel aan kunt doen om dit te bevorderen.
Volgens mij doet je lichaam dat vanzelf en is er niet echt iets dat werkt. Maar wel handig is dat je eerst bevrucht moet zijn hihi Gewoon lekker je ding doen zou ik zeggen en fruit eten kan nooit kwaad Inderdaad geen strakke kleding dragen mja wat te strak zit zit ook niet lekker dus dat trek je meestal toch niet aan haha
Ik heb utrogestan (vaginale suppo's) moeten gebruiken om de innesteling goed te laten verlopen. Toch heeft het bij mij niet mogen helpen. Groetjes miesje
Volgens mijn acupuncturist: houd je buik warm, bijv. door het dragen van een extra hemd onder je kleding.
@miesje, waarom ging bij de innesteling niet goed? Miste je een hormoon? Sterkte met het verwerken van je miskraam! Liefs, Wup
Wup, ik weet het niet dit is al de tweede keer vruchtzak is nu naar leuven voor verder onderzoek groeten miesje