Ervaring (bankstel) Wehkamp

Discussie in 'De lounge' gestart door Jij82, 4 mei 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Heeft iemand ervaring met bestellen via Wehkamp? En dan meer specifiek een bankstel?
    Hebben dringend een nieuwe bank nodig en zij hebben blijkbaar wel leuke, maar op internet niet echt heel veel (positieve) reviews te vinden.

Ik hoor het graag! :)

2. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.864
    3.500
    113
    wat wil je weten dan? Wij hebben er een van de Wehkamp

3. Beausecret

Beausecret VIP lid

26 apr 2016
    5.477
    6.092
    113
    Vrouw
    Yes, twee keer bankstel gekocht, 1 keer een stoel en 2 keer een boxspring. Het is altijd een beetje een gok natuurlijk via internet. Goed kijken naar de beschrijving, misschien reviews?

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wij hebben er een bank van. Erg fijn maar voor de kwaliteit vind ik de prijs te hoog.
    Wat trouwens wel netjes was: na precies een jaar was het frame onder onze bank op 1 plek kapot. Dit hebben ze toen kosteloos gemaakt ook al stond in de voorwaarden dat dit niet hoefde.

5. Jij82

Jij82 Bekend lid

2 jul 2012
    771
    1
    18
    NULL
    NULL
    Jah, zo veel mogelijk me dunkt :p

Is alles goed en op tijd geleverd
    Hoe is de prijs kwaliteitverhouding
    Kloppen de kleuren op de website, maw. Ziet het er ook zo uit in het echt en geen 5 tinten lichter of donkerder
    Als er toch iets mis ging; wat met dienst na verkoop
    ...

Dat soort zaken ;)

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.066
    113
    Wij hebben er 5 jaar een gehad, prima bank, zat heerlijk. Was na 5 jaar nog lang niet af, maar witte bekleding en dat zag er niet meer uit.

7. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Wij hebben ook een bank via Wehkamp, al een tijdje nu. Levertijd klopte gewoon en op de leverdag was heel fijn te volgen wanneer de bank zou komen, er stond bij vermeld hoeveel adressen de bezorger nog moest voor ons, dus je kon inschatten of even naar de supermarkt bijvoorbeeld nog kon. Heel fijn!
    Bank werd binnen neergezet en montage was een eitje.

Prijs kwaliteit vond ik prima, de kleuren klopten ook precies. Het was precies wat ik verwachtte :)

8. Logan

Logan Niet meer actief

Wij hebben er een gehad. Zat eigenlijk totaal niet lekker en binnen twee maanden was de bank doorgezakt. Ik contact gezocht, duurde weken voor ik reactie kreeg en dat kwam er op neer dat we dan zelf wel erop gesprongen hadden dus dat viel buiten de garantie. Ze konden wel iemand sturen voor een x bedrag om het te maken. Let wel, er is nooit iemand geweest die de bank echt bekeken had.

Ging om 'hoekbank Casey.'

9. Snel een bank nodig op afbetaling?

Anders zou ik naar een ikea oid gaan en testen.. zien!!

10. In your eyes

In your eyes Niet meer actief

Ook hier een:
    Snelle levering, goede kwaliteit, zit heerlijk, kleur kwam overeen met foto's, zou het zo weer doen!

Wehkamp was de enige die deze kleur en model verkocht onder de 6000 euro, dus was de reden waarom ik die gok had genomen, was het dubbel en dwars waard. Ben er nog iedere dag blij mee!

11. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Wij hadden echt bagger service... bank besteld zaten de verkeerde poten erbij en dje hadden ze niet meer. Mochten ze deze vinden duurde dat nog 8!!! Weken voor ze geleverd zouden worden. We zaten dus letterlijk 1 week voor kerst op de grond met ons bankstel.. zoon is dag voor kerst jarig. Leuk vieren op de grond.
    Weer gebelt en heb ik ze de waarheid verteld dat ik dit niet vond kunnen er moest maar een oploasing komen vond ik. Aan hun kant geen respons. Uiteindelijk korting kunnen krijgen en zelf poten gekocht bij de gamma. Nee sorry voor mij geen wehkamp bank meer

12. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

19 feb 2012
    3.224
    525
    113
    Hij zit overgens wel heeeeerlijk:d

13. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.779
    1.131
    113
    Vrouw
    Ahh jammer! Dat vind ik idd een hele leuke bank!! Al langer op t oog! Maar het is dus niks? ;)

14. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Over de service van wehkamp:
    Ik heb eergister een nieuwe loungeset besteld bij wehkamp. En dag later stond ie voor €100 goedkoper op de site!! Ik heb gelijk gebeld en kreeg zonder enkele moeite direct €100 teruggestort.
    Goede ervaring dus.

15. Vrolijkheid

Vrolijkheid Niet meer actief

En hoe is de loungeset zelf qua kwaliteit? Of moet hij nog komen?

16. Logan

Logan Niet meer actief

Hij is mooi en daar is alles mee gezegd ;). Ik ben nu dol blij met mijn Ikea bank haha!

17. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Snel een bank nodig...

Marktplaats? Staan hele mooie banken op tegen prima prijzen...

Ik zou nooit online een bank kopen aangezien ik vantevoren de bank wil zien en zeeeeker wil weten hoe hij zit.

18. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    Supergoede service bij wehkamp!
    We bestellen er vaak.
    Laatst een duur bureau besteld. Bij het in elkaar zetten was het fout gegaan. Daardoor het bureaublad niet mooi meer. Ik kreeg gewoon een nieuwe opgestuurd!!!
    Ik denk dat weinig zaken dat gedaan zouden hebben.
    Ik heb er ook mijn tv's droger en loungeset vandaan. Ik ben fan!

19. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.133
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Zolang je eerlijk bent bij Wehkamp doen ze daar niet moeilijk over inderdaad!

Deel Deze Pagina