Hoi Hoi, Mijn kindje heeft al sinds dag 1 van de geboorte last van t zuur(is af te lezen aan zijn gezicht en hij slikt erg vaak) ook spuugde hij erg veel de eerste dagen in t ziekenhuis maar de verpleegkundige zei dat t aan de flesjes van daar konden liggen. de eerste week ging thuis best wel goed maar toen begon hij steeds meer klachten te krijgen: -last van t zuur -bijna niet slapen overdag...hoewel ik zoveel mogelijk rust en vastigheid aanbied. -veel huilen in zn bed overdag...is alleen stil bij optillen en wiegen. -zich heeeel erg overstrekken -veeel buikkrampen en winden laten -niet kunnen poepen alleen met hulp via thermometer (maar wil dit liever niet doen!) poep is wel gewoon normaal niet te dun of te hard -steeds vaker een beetje spugen (na de fles, maar ook een uur later enz) -dag en nacht aan t persen hij krijgt friso standaard nu en ik doe zijn voedingen al extra verdunnen met water (ivm moeilijk poepen) , heb cinababy geprobeerd en masseer vaak zn buikje! wat kan ik nu t beste doen! de huisarts stuurt me naar t consultatiebureau en andersom ook dus daar heb ik echt niks aan! mijn kleintje is trouwens 4 weken oud! hopelijk hebben jullie een goed advies voor mij want ik hou dit zelf ook niet lang vol natuurlijk dat hij overdag en avonds zoveel huilt.......ik kan moeilijk hele dag met hem op mn arm blijven lopen! liefs missjoy
Hallo Missjoy, Je kunt Friso Comfort aan je kindje geven. Dit is een speciale voeding op basis van Friso Standaard waaraan johannesbroodpitmeel is toegevoegd. Johannesbroodpitmeel maakt de voeding dikker, dat helpt tegen het spugen. Ook werkt johannesbroodpitmeel in de darmpjes, waardoor de ontlasting wat soepeler wordt. Dit kun je ook overleggen met het CB. Wanneer je overstapt, is het belangrijk dat je de voedingen per flesje mengt. Groetjes, Petra