Hoi allemaal, heeft iemand ervaring met de Cuypers kliniek in Duitsland? Ik heb al 1 verse ICSI en 3 cryo behandelingen in het VUMC in Amsterdam achter de rug voor een tweede kind, allemaal zonder resultaat. Ik overweeg nu om naar Cuypers te gaan voor een Scratch en NK/plasmacellen onderzoek want de innestelling wil maar niet lukken ondanks dat we keer op keer mooie embyos hebben. De keer dat ik mijn dochter heb gekregen had ik in Nederland een scratch gehad als onderdeel van een studie maar het VUMC doet dat helaas niet meer. Is er iemand bekend met het NK/plasmacellen onderzoek en heeft dat bij jullie gewerkt?
Jazeker! Nk cellen onderzoek en mijn nk cellen waren te laag.. daardoor waarschijnlijk keer op keer vroege miskramen.. Ze zijn nog niet officieel open MAAR de verwachting is dat ze aanstaande donderdag de bevestiging krijgen dat ze echt mogen starten! Ik zou 100% voor cuypers gaan!
Zelfde verhaal als @ZoWelkom84 . Ook dat onderzoek bij Cuypers laten doen en bij mij ook te lage waarde nk cellen. De terugplaatsing daarna kreeg ik daar een injectie voor en werd ik zwanger van mijn zoontje. En ook positieve ervaringen met Cuypers.
Super fijn om jullie positieve verhalen te lezen. Ik ga morgen bellen voor een afspraak. Hopelijk loopt het bij ons ook positief af.
Ik overweeg ook om onze eerste IVF poging in Duitsland tenzij Cuypers te laten doen. Wat heeft bij jullie de doorslag gegeven om hiervoor te kiezen?
Bij mij was dat het feit dat ondanks goede embryos de innesteling niet lukt. In NL wordt daar verder niet naar gekeken maar in Duitsland wel, dus vandaar