Halo meisjes! Morgen is mijn NOD... spannend dus. heb al twee testen van het Kruidvat gedaan (vrijdagavond en gisterenochtend) maar beiden negatief... Vandaag heb ik ongi-pijn, maar het breekt niet door... Ik vroeg me af of je ongi-pijn kunt hebben en dan toch zwanger blijken te zijn? Groetjes xxx
hey meid wat spannend! ik had ook ongipijn voor nod maar dat was al wel veel eerder...vlak na ei had ik dat al, en zie mijn banner...ik ben zwanger! moet wel zeggen dat het net iets anders voelde als normale ongipijn...iets meer naar mijn liezen toe en geen rugpijn...hhoop het voor je! xxx
Ook ik voelde soort en met ongi pijn Mentos.. het was alleen net anders.. trok idd meer naar liezen toe en ik had ook een 'pijnlijke' streek rondom navel.. Dus ja, het kan dat je soort ongi pijn voelt en toch zwanger bent.. Ik hoop het voor je!! Heb je KV 2v5 gedaan? want deze zijn het meest gevoeligst! Ik duim vast verder
Ik heb ook al ongipijn sinds mijn ei... maar waarom dan de negatieve testjes? Wanneer heb jij getest alsk vragen mag?! xxx
Dank je Dolfijn! Is lief dat jullie voor me duimen! Ik gebruikte inderdaad kruidvat 2 voor 5 euro... dus wrs niet zwanger? xxx
Ik heb KV 2v5 gedaan op 3 dagen voor NOD.. maar de één maakt echt sneller HCG aan dan de ander, lees hier op het forum maar eens goed en er zijn dames die echt pas na NOD positief beginnen te testen.. Zolang er geen bloed is moed houden hoor meis!!
ik heb op nod posigetest...het kan zijn dat je langzaam hcg aanmaakt inderdaad dus kan nog posi worden hoor...ik hoop het voor je...over een paar dagen gewoon weer een testje doen als je ongi dan nog steeds uitblijft! x
Dankuwel! Ik heb vandaag (toevallig) mijn bloed laten testen op Toxoplasmose en CMV en heb HCG dan ook maar aangekruist haha...
ongipijn voelt ongeveer hetzelfde als het groeien van je baarmoeder, dus het zou best kunnen dat je toch zwanger bent!
Hoi! Ik ben benieuwd (ga ook voor je duimen). Zit zelf een beetje in hetzelfde schuitje. Gisteren met 2v5 nog negatief, vandaag NOD maar nog geen ongi. Aaaahhhhh...wordt jij er ook een beetje mal van?
Hallo, Ook ik heb al een poosje (2weken) ongipijn. Maar ben ook nog steeds niet ongesteld. Gister was mijn NOD, maar nog steeds niet.. Test gedaan, en deze was ook negatief... Afwachten dus maar...
Spannend hoor!! Ben erg benieuwd! Maar uitblijven van de rode duivels is altijd goed!! Nu hopen dat jullie over paar dagen wel positief testen!
Nee dames, ben jammer genoeg niet zwanger... steeds negatieve testjes en negatieve bloedtest! Maar nog steeds geen ongi te bekennen... Pfff, hopelijk niet teveel last van onregelmatige cyclussen!