Hallo lieve dames.. Ik weet niet of hier al een topic van is maar ik kan het niet vinden .. Google me suf en zoek overal naar een antwoord. Hier is het verhaal.. Op 28 april had ik nog geen positieve ovulatietest maar wel geklust (rond 19.00) . Op 29 april was de test wel positief en op 30 april in de ochtend ook. Rond 18.00 op 30 april was de test negatief.. dat zou dus betekenen dat ik mijn ovulatie tussen 29 en 30 april gehad zou hebben. Gisteravond voelde ik me wat emotioneel en vanmorgen een lichte misselijkheid. Voel een raar gevoel in mijn onderbuik, het gevoel dat ik moet boeren (sorry klinkt niet echt gezellig) Een zwaar gevoel in mijn bovenbenen en ook gevoelig in mijn rug. (Pfff..lijk wel een oude vrouw lol) Vanmorgen stond ik op en nog steeds een beetje misselijk lichte steken in mijn buik links en rechts. Ik zou niet weten of ik pijnlijke borsten kan krijgen aangezien ik een borstverkleining heb gehad 2 jaar geleden .. Ik heb hiervoor een spiraal gehad als voorbehoedsmiddel (koper dus geen hormonen) en volgens de huisarts direct vruchtbaar zonder ontpillingsverschijnselen. Nu is mijn vraag, zijn er vrouwen die hun bevruchting voelen en dezelfde klachten hebben als dat ik heb? Raar maar ik heb zo het gevoel dat het raak is. Ontzettend bedankt voor jullie reacties vast! Liefs Lyn
Tijdens de klusrondes heb ik altijd vanaf m'n eisprong steken en een raar gevoel en steken in m'n buik en rugpijn. Gek genoeg heb ik dat niet gehad in de maanden dat we niet aan 't klussen waren. In de 'pauze' heb ik er extra op gelet en toen voelde ik dat inderdaad niet! Maar ja, of 't dan ook de bevruchting is die je voelt... Geen idee! De klachten die ik steeds heb, komen overeen met de klachten die ik had, toen ik cysten in m'n eierstokken had. Dat geeft mij ook het gevoel dat er nu dus steeds een bevrucht eitje huist. Maar helaas ben ik ook steeds ongi geworden, dus ik kan je niet vertellen of 't het de bevruchting is die je voelt! Maar ik herken je klachten dus wel... Wie weet wijst het bij jou wel op een bevruchting en weet je over 2 weken dat je gewoon hardstikke zwanger bent!
het komt op mij vrij vaag over. Aangezien de bevruchting in de eileider plaatsvind die eigenlijk niet van heel veel gevoelszenuwen is voorzien....en pas over een week of nog later komt het geheel in de baarmoeder.... het voelen van een innesteling schijnt sommigen te gebeuren, maar ik denk dat dat vooral wishful thinking is. Je hoort zelden dat vrouwen een cyste of vleesboom voelen of voelen groeien, maar de innesteling van een speldeprik voelen ze wel... je merkt, ik ben wat sceptisch. Gewoon je nod afwachten lijkt me.
Bedankt voor jullie reacties.. .. Ik heb nooit mijn ovulatieperiodes gevoeld en zeker niet misselijk geworden van die periode. Is het ook niet zo dat als je ovulatie voorbij is de klachten ook verdwenen moeten zijn? De ovutest die ik gedaan heb was gisterenmorgen negatief.. zucht..verwarrende gedoe allemaal
Hoe lastig het ook is, wacht het even af Ik geloof ook heel sterk in wishfull thinking dus ik zou nergens vanuit gaan. Ook ik voel opeens iedere dag wel een kleine steek in mijn borst, maar ik ben er heilig van overtuigd dat ik dat ook voel terwijl ik niet zwanger ben, puur omdat ik er zo op let. Het is zelfs zo dat op moment ik denk aan 'goh zou ik zwanger zijn' of 'he ik voel geen symptomen' ik op dat moment opeens wel wat voel.
Het is echt onzin dat je twee dagen na je eisprong een bevruchting kunt voelen. Een innesteling is al twijfelachtig al schijnen sommigen deze toch echt te kunnen voelen. Ik denk dat deze kwaaltjes toch echt tussen je oren zitten helaas.
Dank voor jullie reacties.. .. De kwaaltjes zaten niet tussen mijn oren en nog steeds niet, ik heb er nog steeds last van maar.. Ik heb waarschijnlijk iets verkeerds gegeten Gr. Lyn
Hoi Lyn73, ik had deze maand rond mij ei ook vage klachten. rugpijn,moe, buikpijn. Deze waren na de vruchtbare 3 dagen wel meteen weer weg. Ik denk zelf eerder dat het bij mij gewoon de eisprong is geweest. En omdat ik die nooit gevolgd heb zal het me eerder ook niet opgevallen zijn dat ik hier rond de eisprong last van heb. Ik hoop voor jou dat het een bevruchting is geweest! LAAT HET EVEN WETEN! Groetjes LUna1
Hi Luna1, Ik heb normaal ook hoor dat het zo weer weg is maar nu blijft het gevoel links en rechts onder in mijn buik aanwezig Hoofdpijn heb ik normaal NOOIT.. en af en toe steken in mijn borsten. Ik hou het er voor nu nog maar op dat ik iets verkeerds gegeten heb maar mocht hier iets uitkomen laat ik het je ZEKER weten Ik vond trouwens ook een goede link hier waar ik mijn "symptomen" terugvond.. We houden contact http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... sc&start=0 Groetjes Lyn