Hallo, Ik ben 19 februari gestopt met de prikpil, sindsdien heb ik vreselijk last van mn onderbuik thv mn baarmoeder. en vreselijk pijn aan mn borsten die enorm aan het groeien zijn op mn 26ste. seks met mn vriend wil ook bijna niet meer. word al moeilijker heb het gevoel dat er iets in de weg zit. en als hij er helemaal in wil dan verga ik vd pijn aan mn buikwand onderin. en ik ben niet zwanger al 3 testen gedaan. weet iemand hier antwoorden op. want word nu wel een beetje benauwd. gr bianca
hoi ook na gebruik van de prikpil moet je ontpillen, dit kan wel een jaar duren! Geef jezelf en je lichaam de tijd. Begin wel vast met het slikken van foliumzuur. Mirjam
Echt zolang????!!! Maar hoe is het mogelijk dat mn borsten zo als een gek gaan groeien? en die pijn bij gemeenschap? komt dat allemaal van het stoppen?
Ok , dankjewel hopen dat het niet te lang duurd dan. want het is voor mij en mijn vriend niet bepaald prettig. gr bianca
inmiddels heb ik nu 3 x foliumzuur geslikt en verlies ik soort van bruine/rode bloed.. en ik had dr vanavond een prop tussen zitten .. geen idee wat dit is en of dit ook erbij hoort... maakt me wel een beetje bang eigenlijks druk op mn borsten is nu al wel minder geworden en gemeenschap doet ook geen pijn meer. Groetjes Bianca