Ik ben het met ukkie1985 eens. Als je stopt met de pil heb je voor het eerst sinds jaren weer eisprongen. Dit gaat gepaard met een stoot oestrogeen en LH. Of je nou zwanger bent of niet, deze hormonen komen altijd vrij, maar dalen naarmate de mensturatie dichterbij komt. Deze hormoonontlading kan allerlei klachten geven. Ik heb zelf last van enorm gevoelige tepels na mn eisprong. Een paar dagen geleden las ik bij iemand dat ze zich verdrietiger voelde. Sommige worden misselijk anderen duizelig. En dat maakt het nou zo lastig! Het zegt niks over of je wel of niet zwanger bent..... Ook al had je dit de vorige ronde niet je lichaam moet langzaam weer op gang komen. Ik zeg niet dat het makkelijk is.... Ik vind het zelf ook een ramp om te wachten tot mijn NOD en niet op mn kwaaltjes te letten maar je koopt er niks voor. Mijn NOD is volgende week en ik word onwijs ongeduldig! Ik ga dus voor ons beiden hopen op goed nieuws
@exciting, dat zie je verkeerd inderdaad. Gemiddeld 24-36 uur na je LH-piek (dat is wat de ovu-test meet) heb je je eisprong. Bevruchting vind plaats na de eisprong. Dit is in een natuurlijke cyclus niet precies te meten.
Kan je ook voelen dat t eitje zich verplaats? Gisteren aan d'r rechter kant steken net aan de linkerkant en nu menstruatie pijn echt in de baarmoeder .. Ik heb hier niet zoveel verstand van 😳
Nee dat voel je niet, Je bent jezelf helemaal gek aan het maken met alles wat je voelt, ik zou zeggen laat het rusten, want je begint nu echt alles te voelen en je voelt dingen die er niet zijn maar je wel wil voelen. Ik zou toch echt even 2 week geduld hebben als ik jou was.
Ik voel heel veel nu, maar ja maak mezelf inderdaad helemaal gek! En stress is ook niet bepaald goed, maar hoop dat het raak is rn gewoon niet kunnen wachten, maar nog een vraag, als je deze pijn hebt en afzakt voor je menstruatie hoe kan je dan een innesteling voelen? Lijkt mij toch niet dat ke dat dan kan voelen..
Vrij lang. Soms duren de pijntjes zelfs tot aan de menstruatie. Vandaar ook dst je aan symptomen niet kunt afleiden of je zwanger bent. Voor hetzelfde geld horen die bij een naderende menstruatie. En nogmaals, iets wat microscopisch klein is kun je nevernooitniet voelen, zoals een eitje wat zich door een eileider verplaatst. Was dat maar zo. Dan waren bijvoorbeeld zwangerschapstesten totaal overbodig en dikke onzin. En ik zou, zoals eerder geadviseerd, niet zo overal op proberen te letten. Want dan ga je juist dingen voelen die er wellicht helemaal niet zijn. Overigens, het is niet standaard dat je een innesteling voelt of een innestelbloeding krijgt. De meeste vrouwen merken daar helemaal niks van! Bij Aiden voelde ik de innesteling wel, maar bij Finley dus niet. Bovendien voelde ik me eigenlijk niet anders dan anders. Desondanks was ik wel zwanger. Daarmee wil ik ook aangeven dat veel vrouwen geen symptomen (behoudens dat ze denken ongesteld te gaan worden) hebben voor NOD en toch zwanger blijken te zijn! Voor jou dus des te meer reden om niet teveel op mogelijke symptomen te letten. Succes met testen over 2 weekjes. Hoop dat je zwanger mag zijn!
Jeetje.. Ik ga me bijna afvragen of dit wel echt is...??? Gisteren je eisprong gehad en nu je al zo anders voelen kan echt niet komen door een zwangerschap. Dat is gewoon veel te vroeg nog. En het gevoel hebben dat je iets moet beschermen?? Ehmm.. Denk dat de enige die je moet beschermen, jij zelf bent.. Je maakt jezelf helemaal gek.. Nee je kunt nog niets voelen van een eventuele zwangerschap, nee je voelt je eitje niet bewegen, ja je KUNT je innesteling voelen maar dat gebeurt lang niet altijd. Echt.. Stop met jezelf gek maken met al deze speculaties.. Zoals eerder gezegd, kun je 'last' hebben van een eisprong.. Dat wil allemaal echt niet zeggen dat je zwanger bent...............