Bevruchting

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Sasha26, Feb 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sasha26

Sasha26 Nieuw lid

Feb 10, 2015
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste lezer,

Ik heb een vraag en hoop echt dat iemand mij antwoord kan geven. Ik ben zwanger en begin te twijfelen aan datum bevruchting. Obv de volgende gegevens zou ik ook wat gedachtes willen:
    Uitgerekende datum is 6 april
    Dag laatste menstruatie 26 juni
    Van 12 op 13 juli seks gehad, in mij klaargekomen en ben niet aan de pil.
    Maandagavond 19.00 morning after pil gehad.
    Maandagavond 21 juli seksueel contact maar geen seks ook niet wat dat betreft bij elkaar in de buurt gekomen. Wat is er wel gebeurd: gevingerd en oraal bevredigd bij hem en in mijn mond klaargekomen.
    Echo's 10 WK 12 WK en 15 WK gaven 6 april aan.
    Ik weet m'n cyclus niet precies maar werd gewoon iedere maand ongesteld, volgensmij altijd een dag of 3 later dan eigenlijk moest. Verder die weken niets gedaan op seksueel gebied. Ik denk dat mijn eisprong dus ook rond die 12e was en niet week later.

Ik ga er steeds vanuit dat het van de 12e is, maar moet ik rekening houden met een kans dat er toch die maandag voorvocht of sperma op de een of andere manier in mij is gekomen en het daarvan is? Of is de datum en de gegevens vrij duidelijk dat ik voor 99% zeker ben van de keer seks.

Ik hoop dat iemand wilt meedenken hierover. Alvast bedankt.

2. Monique

Monique Verloskundige

May 6, 2014
    1,572
    0
    0
    Goedenavond,

als je 6 april uitgerekend bent, dan is het aannemelijk dat je zwanger bent geraakt van de geslachtgemeenschap die je gehad hebt op 12 /13 juli. Zeker als je de 21e geen geslachtsgemeenschap gehad hebt. Succes!

Groetjes Monique

Share This Page