hoe lang duurt het ongeveer

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door sammie01, 17 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    hallo.
    ik had een vraagje
    hoe lang kan ongeveer de innestelingsbloeding duren?
    tis nl het volgende over 2 dagen zou ik ongi moeten worden
    eergisteren had ik 's avonds op de wc een klein beetje rozige afscheiding.
    gisteren eigenlijk de hele dag bijna niks en vandaag even getset met ob en die was een kleine beetje bruin rozig. ook had ik gisteren een testje gedaan die was lichtpositief.. (was wel een test van huismerk kruitvat.)
    vandaag kreeg ik best wel felle steken in het midden van mijn buik als ik mijn buik in probeerde te houden dan ging het nog meer steken.
    ik snap best wel dat u niet kan zien hoe of was maar hoe lang kan zo'n bloeidng duren?

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi Sammie,

als je zwanger bent heb je de innesteling al een week geleden gehad. Het kan wel zijn dat je nu wat bloedverlies hebt zonder ongesteld te worden. Over een paar dagen opnieuw een zwangerschapstest doen en kijken of die duidelijker is. Ik zou die test met een tampon maar laten zitten, dat zegt niets.
    Succes met afwachten.

Mirjam

3. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    nou de test was vandaag super duidelijk van cb.. maar nog steeds een beetje rozig/rood verlies... vanmiddag na druk te hebben gestofzogen en dweilen beetje buikpijn en toen ben ik maar even gaan liggen... was toen nl toen zo goed als rood. het is neit dat het eruit loopt hoor... zit nl niks in inlegkruisje alleen als ik geplast heb dan merk ik het met afvegen. is het normaal wat bloed verlies?
    heb verder geen gekke krampen zoals bij ongi ofzo.

4. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi Sammie,

we zien heel vaak dat je wat bloedverlies hebt in de zwangerschap. Het is allemaal rijk doorbloed en er kan snel een vaatje knappen, niets om je druk over te maken dus.

Mirjam

5. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    helaas is het doorgezet en is het weer fout gegaan helder rood en aardig wat stosels.. mnaar het is minder als met een gewone ongesteldheid bij mij.. kan dat kloppen.. ook de krampen waren na een dag al weer over... mijn vried zei je kan nog steeds zwangerzijn... maar naar mijn idee kan het niet omdat het vrij veel bloed was met wat dikkige stukjes en sliertjes... moet ik daar nog mee naar de huisarts?

6. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    hoi Sammie,

wat jammer. Als je helderrood bloedverlies en stolsels hebt gehad in combinatie met krampen, kun je het wel interpreteren als ongesteldheid/miskraam. Hoe lang heeft het geduurd? Als het 1 dag heeft geduurd is het vrij kort. Bel anders voor de zekerheid je huisarts en overleg even.
    Sterkte de komende tijd.

Mirjam

7. sammie01

sammie01 Actief lid

3 apr 2006
    390
    0
    0
    ff niks
    de bloeding is nog steeeds aande gang.. dus nu 3 dagen.. ik merk er niet zo veel van omdat ik normaal ob gebruik en nu even niet .... durfde het niet zo goed.. maar ik zie het echt als een ongesteldheid.. als het over is maak ik een afspraak met de huisarts om even te controleren..
    denk dat dat verstandig is.

Deel Deze Pagina