Eerste stap schoentjes voor hoge wreef

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Gwenolyn, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Ik ben opzoek naar schoentjes voor mijn zoontje met een super flexibele zool, met een goede antislip maar waar wel een hoge wreef in past.
    Aan 1 hand loopt hij goed mee, en loopt enkele meters los.

Shoesme krijg ik zijn linkervoet wel in, maar zijn rechtervoet absoluut niet. Zijn wreef is te hoog en te voet te breed:)

Bobbi heeft ook met super flexibele zool, maar krijg zijn voeten er niet in.

Slofjes met lederen zooltjes krijgt hij koude voeten in bij ons op de plavuizen (en ook erg glad).

De eerste elefanten van onze dochter heb ik hem ook aangetrokken. Zitten heel mooi, alleen de zool vind ik te stug.

In onze woonplaats naar 2 goede schoenenzaken geweest, maar ook geen schoen die hem past. Of ik krijg het advies dat hij ze maar moet uitlopen:$ eeehhhhh, sorry, maar ik laat hem geen schoenen uitlopen.

Nu heb ik schoenen van Jochie die hij past. De veters gaan net iets verder open als die van shoesme.

Heeft iemand anders nog ideeën? Ik weet dat onze dochter nog een tijdje skweeky shoes heeft gedragen (piepje eruit gehaald), maar weet niet meer wat voor zool eronder zat (wel goed voor een hoge wreef).

2. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

bunnies jr. Mijn dochtertje van 13 mnd oud heeft deze ook,ze heeft grote brede voeten met hoge wreef. Ze heeft mt 25 en loopt hier echt goed op. Is met flex zool en kan je met 1 hand dubbel vouwen. Ze loopt al ruim 4 mnd los. Ik ben erg tevreden over deze schoenen.

3. jessi

jessi Fanatiek lid

15 mrt 2011
    2.304
    13
    38
    Vrouw
    thuis mama
    Tiel
    Ik heb hush puppies die bevallen prima. Verder jochies inderdaad die zijn ook echt super fijn.

4. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.809
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Hier eerst lelijke sportschoenen van Nike of Adidas! Dat waren de enigen die pasten.
    En eenmaal lopend zakte de hoge wreef van mijn kindje waardoor ze nu niet meer zulke lastige voeten heeft.

5. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Hier een extreem hoge wreef, ze draagt nu hush puppies maar loopt al goed. haar eerste schoentjes waren van nikes (het gaat erom dat de zool flexibel is en de hak niet verstevigd) Wij hadden deze

NIKE Sportschoenen - online bestellen! - babywalz

Hier kon ze echt heel goed op lopen en ook erg belangrijk ik had ze zo aan.

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hier ook een super hoge wreef bij ons zoontje.

Hij heeft nu al z'n 3de paar van Ecco Mimic met veters...helemaal tevreden!

Hieronder zijn ze in het rood maar komen ook in andere kleuren...moet je even googelen. Je ziet al aan de vorm dat ze waarschijnlijk wel passen. Hier zijn ze echt DE oplossing en flexibele zool.

ecco MIMIC - Babyschoenen - Rood - Zalando.nl

succes, Charlie

7. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Voordeel van deze schoentjes trouwens, ze worden absoluut niet lelijk of gesleten, heel apart eigenlijk. Beetje wat duurder maar ik vind het wel kwaliteit.

8. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bedankt voor jullie ervaringen!!!
    Ik zie inderdaad een aantal schoentjes die meteen vanaf de punt "omhoog" gaan zeg maar *hahahaha begrijpen jullie hem nog?*

Deel Deze Pagina