bewaarbus voeding

Discussion in 'Baby en dreumes' started by djee01, Jan 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djee01

djee01 Lid

Jan 21, 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik was op zoek naar een bewaarbus voor de babymelk. Nu lees ik iets over friso maar ook dat die niet handig zijn. Ik zoek er eentje met zo'n afscheprandje

2. megacarls

megacarls Niet meer actief

friso is minder handig met meenemen. Je zet de zak erin over maar als de bus zou omvallen zit al je poeder naast de zak.
    Om mee te nemen heb ik altijd bakjes gevuld (voedingstoren idd, ik had van babydump een van 4). En bleef ik langer weg dan ik poederbakjes had vulde ik een tupperware doos.

Je zou evt voor zulke momenten (als je echt meer dan 4 voedingen mee gaat nemen) een doos nutrilon kunnen kopen? Die nemen makkelijker mee. Ik kon dat niet doen omdat zl friso op recept had. Ik weet niet of er meer mogelijkheden zijn zonder meteen te wisselen van voeding, want dat heeft natuurlijk ook niet de voorkeur.
    Friso heeft wel een afstrijkrandje.

3. Bij de Hema verkopen ze een voedingstoren voor 3 voedingen. Als je er 2 koopt kun je scheppen voor 6 voedingen :) Ideaal :D

4. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
    Wij hebben om mee te nemen zo'n torentje. En wij hebben de bak van Hero/Friso/Lief
    Gewoon voor thuis vind ik hem wel handig en er zit wel een afstrijk stukje op. En je kunt elke soort van maatschep in het deksel vastklikken.

5. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

6. MI87

MI87 VIP lid

Dec 21, 2012
    5,119
    1
    0
  7. Khlo

Khlo Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,022
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. cd28

cd28 Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,344
    106
    63
    Die hebben wij ook en idd een voedingstoren.

9. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Heb de oude van friso

10. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

Nov 17, 2014
    4,059
    21
    38
    Female
    Ik woon in noord Limburg
    Heb hem te koop

11. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Ik heb friso lief. Erg handig. Ik gaf ah puur eerlijk en gewoon zonder verpakking erik en als dat op ging dat in vaatwasser weer.
    Afstreek lepeltje van ah pastte erin gewoon.

Ik naam altijd mee als ik niet thuis was meeneem bakjes zulke 3 vakjes.
    Inderdaad het bewaardoos meenemen is niet handig

12. evelienharmsen

evelienharmsen Actief lid

Jan 15, 2013
    447
    0
    0
    NULL
    NULL
  13. owly

owly VIP lid

Aug 19, 2013
    22,316
    10,282
    113
    Voor onderweg een voedingstoren van de prenatal, voor thuis een bakje van friso /lief (4 euro) en met afschep randje. Erg handig.

14. Kiwi25

Kiwi25 Niet meer actief

Ik vind het thuis fijner per schepje uitscheppen elke keer, dan uit die kleine voedignstorensbakjes (die alleen voor onderweg/logeren).

Een vriendin van mij gebruikt (dure) Nutrilon. Ik heb eens een lege verpakking van haar gevraagd, die ik dan vul met mijn huismerk-poeder ;) Doos is van karton, maar door het plastic laagje binnenin kun je hem ook voorzichtig omspoelen. Na paar maand weer keer nieuwe lege Nutrilon-doos van haar meegenomen.

Share This Page