Hee meiden ik zit eraan te denken om een wrapper in de kinderwagenbak te gaan gebruiken? Heeft een van jullie dit gedaan en hoe is dit bevallen? Ik twijfel een beetje omdat heel veel een dekentje gebruiken...
ik heb deze erbij gekocht. is een soort slaapzak... lijkt me ook lekker warm. maar mocht het straks niet goed zijn kan ik altijd nog een dekentje aanschaffen.
Hallo, Ik heb een heel leuk dekentje (van katoen) en dat ga ik denk ik gebruiken met een lakentje. Misschien in de winter wel een wollen dekentje en als het echt heel koud wordt heb ik een klein skipakje voor onze snufferd. Een wrapper is misschien ook een goed idee, maar ik vind een dekentje gewoon leuker. Bovendien lijkt me dat een kindje makkelijker kan bewegen als het niet in een wrap is ingepakt. Succes!
@Charlie80: dat is ook een leuke, maar dat past niet echt bij mijn bugaboo haha. En idd een dekentje erbij kopen kan altijd nog. @Anne77: dat is idd wel een goede dat het dan iets minder kan bewegen... Het is zo dat ik nu een zwarte bugaboo heb met een zebra print kap, met een beetje turquoise erbij. Mijn moeder zou wel iets van een lakentje met turquoise kunnen maken maar als ik deken van de wieg dubbel doe is het echt veel te dik en vind ik het geen gezicht. Dan vind ik die turquoise wrapper van lodger leuker!
ik heb altijd een wrapper gebruikt dat vond ik echt ideaal vooral omdat fynn dekentjes niet wilde hij trapte het altijd los
Wij hadden de lodgerwrapper en de lodgerbunker echt ideaal !! ... De bunker open Elle erin dicht en in de bak ... toen ze een maand was ging ze zelfs zonder jas erin alleen een mutsje op en klaar
Ik had wel een dekentje. In de winter had ze een warm pakje aan met een muts. Dan deed ik een dekentje. Dan bij de voetjes een pittenzak (of kruik) en dan het dekje wat bij de kinderwagenbak hoorde, zeg maar. Dan bleef warmte goed in de bak. Een dekentje kleed wat mooier af, vind ik zelf. Dat kun je, als het erg koud of winderig is, nog eens lekker over de kin trekken. Soms wilde ik wel met haar ruilen de afgeloen winter...heerlijk warm!!!
@novmama: is de bunker niet te groot voor in de kinderwagenbak? Ik heb het idee dat die meer is voor in het zitje... En dan de wrapper voor in de bak? @grietje84: opzich gaat er over de bugaboo nog zo'n wiegdekje dus qua afkleding zie je het toch niet. Maar wel slim om over na te denken. @erlida: ik heb zoiezo een voetenzak, maar die is voor in het zitje, dus dat duurt nog even...
Ik heb de Lodger wrapper gebruikt en dat is echt ideaal! Als je kindje erg huilt en je wil het troosten door het eruit te halen, maar het is koud buiten, kan je het met wrapper en al eruit halen. Bij Eva weinig gebruik van gemaakt op die manier, maar bij Lisa wel heel veel! Ik vraag me af hoe je dat met laken en deken wil doen, deken lostrekken en om je baby heen slaan?
@Snoopy1979: dat is idd een goede ja! Als het heel koud is kun je je kindje idd niet echt handig pakken. Ik denk dat ik zoiezo voor de wrapper ga. Wij wonen ook 2 hoog dus ga niet iedere keer met die bak sjouwen, dan kan ik de beeb zo in de wrapper mee omhoog nemen. En als het erg koud is kan ik er nog een los dekentje overheen leggen. Hmmm... dat lijkt me wel wat haha. Thx dat jullie allemaal met me meedenken en ervaringen delen!
Wrapper is ideaal!! voor in de bak, Heb ook lang geen jasje hoeven te gebruiken, omdat de wrapper heerlijk warm is
ik heb hier ook de lodger gebruikt (vanaf november het was toen al koud) ideaal. als het echt koud was (het vroor en sneeuwde toen) legde ik haar in een jasje (geen dikke jas, gewoon een lekker jasje) in de wrapper en daarover nog een dekentje (fleece, hoorde bij de wagen) en dat was altijd lekker warm. toen het warmer begon te wroden deed ik eerst het dekentje weg. de wrapper vond ik erg handig. ik ga nu weer de wrapper gebruiken, heb er zelfs een extra gekocht (tweedehands) want heb nu een duowagen en dan ligt er in elke wagen een het dekentje wat bij de wagen zat (van quinny) vind ik te koud voor in de winter.