Baby zitzakken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RK17, 5 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RK17

RK17 Lid

14 nov 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo
    Ik was op het internet rond aan het kijken voor baby zitzakken. Nu hoor ik verschillende verhalen van iedereen de een heeft hem haast nooot gebruikt en vind m ook totaal niet fijn en de ander weer wel.. wat zijn jullie ervaringen hiermee en welke heb je ?
    Mij lijkt het namelijk heel fijn om de baby zo naast je op de bank te zetten

2. Boommm

Boommm Niet meer actief

Nooit gehad, nooit gemist. Baby kan ook prima gewoon op de bank liggen. We hebben wel een wipstoel. De Coco Bloom Lounger, erg tevreden mee.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Ik heb er eentje, mijn zoon vind het helemaal niet leuk. Wordt niet gebruikt, wipper daarentegen constant.

4. Livia75

Livia75 Fanatiek lid

2 dec 2012
    1.257
    47
    48
    Bij mijn oudste heel vaak gebruikt en tot zeker 2,5 jaar!
    Jongste Alleen eerste weken maar zij lag er niet lekker in.
    Zij was veel beweeglijker.

Hij staat nu in zoons kamer!

5. RK17

RK17 Lid

14 nov 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie snelle reacties dan word het denk toch gewoon een leuke wipstoel!

6. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.822
    2.249
    113
    Ja, wij hebben de doomooseat, gelukkig tweedehands. Hij vindt t nu, 13 maanden, interessant, maar hij kan er niet veilig op zitten. Als kleine baby was t drama. Hij rolde er gewoon van af!! Lekker een wippertje doen ^^

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik gebruikte altijd zo'n voedingskussen. Dan lagen ze in het kuiltje naast me op de bank. Was ook makkelijker met de fles geven, ik kreeg anders zo'n kramp in mijn armen wanneer ze wat groter waren geworden.

Deel Deze Pagina