Hallo Ik was op het internet rond aan het kijken voor baby zitzakken. Nu hoor ik verschillende verhalen van iedereen de een heeft hem haast nooot gebruikt en vind m ook totaal niet fijn en de ander weer wel.. wat zijn jullie ervaringen hiermee en welke heb je ? Mij lijkt het namelijk heel fijn om de baby zo naast je op de bank te zetten
Nooit gehad, nooit gemist. Baby kan ook prima gewoon op de bank liggen. We hebben wel een wipstoel. De Coco Bloom Lounger, erg tevreden mee.
Ik heb er eentje, mijn zoon vind het helemaal niet leuk. Wordt niet gebruikt, wipper daarentegen constant.
Bij mijn oudste heel vaak gebruikt en tot zeker 2,5 jaar! Jongste Alleen eerste weken maar zij lag er niet lekker in. Zij was veel beweeglijker. Hij staat nu in zoons kamer!
Ja, wij hebben de doomooseat, gelukkig tweedehands. Hij vindt t nu, 13 maanden, interessant, maar hij kan er niet veilig op zitten. Als kleine baby was t drama. Hij rolde er gewoon van af!! Lekker een wippertje doen ^^
Ik gebruikte altijd zo'n voedingskussen. Dan lagen ze in het kuiltje naast me op de bank. Was ook makkelijker met de fles geven, ik kreeg anders zo'n kramp in mijn armen wanneer ze wat groter waren geworden.