Bewaardoos/ herinneringendoos

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door victoria, 26 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Ik ben op zoek naar een doos of kist om fotoboeken, kaarten, eerste kleertjes en andere leuke herinneringen in op te bergen voor de kinderen. Weet iemand een site waar ik die kan bestellen?

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik heb gewoon een doos gekocht bij de Blokker...
    Daar doe ik dan alles in wat ik bewaren wilt.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik zou het niet weten, maar ook hier wil ik dat gaan doen. Ik heb bedacht dat ik een kartonnen doos neem, (heb hier een mooie staan die we van de Plus hebben gehad toen we daar ons geboortekaartje inleverden, met een klapdeksel). Maar goed, die ga ik denk ik zelf schilderen (met een roller: krijg je het mooi egaal van) en beplakken met uitgeprinte foto's ofzo, misschien dan plakplastic erover heen, of aflakken.
    En voor de binnenkant koop ik misschien wat pluchestof waarmee ik die dan bekleed.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Wat een superleuk idee zeg. Ik heb die doos ook nog ergens op zolder staan. Ik ga zeker eens kijken of ik er iets leuks van kan maken! :)

5. raspberry

Ja, ik vond het zo'n handige doos met dat deksel, dat ik hem bewaard heb, :)

Wat ik trouwens ook wel eens gedaan heb, zo'n heeeeel groot rond koekblik bekleed met pluche, (gewoon een randje om het deksel en dan een circel van stof bovenop het deksel en het blik zelf bekleden tot waar het deksel komt, want anders kan ie niet meer dicht, ;))
    Zou voor een herinneringen-doos ook wel leuk zijn, (moet je wel zo'n groot blik kunnen vinden).

6. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik heb een gewone ikea doos. Hij zit nu vol, terwijl ik wel meer erin kwijt zou willen, dus ik denk dat ik over ga stappen op een plastic bak, die kan je ook leuk beplakken.

7. victoria

victoria Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.131
    0
    0
    Leuke ideeen, maar ik ben zelf niet zo creatief. Ik heb al moeite om de fotoboeken van de twee kids bij te houden. Dus ik wil eigenlijk al een mooie kopen. Heb wel al één leuke site , gevonden, maar wat jij zegt guppie, die doos is niet zo groot, dus volgens mij heb ik die binnen no-time vol.
    Ik zat zelf te denken aan een houten kist, maar die heb ik tot nu toe niet kunnen vinden op internet.

8. raspberry

En als je googelt op geschenkverpakkingen?

9. Majel24

Majel24 Fanatiek lid

21 mei 2007
    2.779
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Bemmel
    Ik heb een houten kistje blauw geschildert en met houten letters Luc zijn naam erop geplakt en nog een zilveren randje op het kistje gemaakt. Hier heb ik zijn eerste pakje gedaan, zijn eerste flesje van het ziekenhuis, de kaartjes, eerste haarplukje van de kapper en nog wat dingetjes.

10. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ik heb bij de Hornbach dozen gekocht van Winnie The Pooh.
    Helemaal leuk.
    Heb hier ook al haar eerste dingetjes ingedaan, kaartjes, leukste kleertjes, eerste pakjes etc..

11. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    www.liefebees.com, echt ontzettend leuke mooie houten kistjes en daar kun je de naam op laten zetten van hout en nog meer opties.Ik had hem gekregen van een collega.

12. raspberry

Hmm, dat zijn net theedozen... die kun je onbeschilderd ook wel bij bijvoorbeeld Pipoos krijgen. Is overigens ook nog wel een idee voor je misschien om daar te kijken? Even een roller om zo'n doos te schilderen is hoogstens een uurtje werk hoor, ;)

Deel Deze Pagina