8 maanden en in gewone zwembad zwemmen?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Moon13, Apr 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moon13

Moon13 Lid

Jun 30, 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    dag again! :D

Wij gaan a.s donderdag in het zuiden en hebben een hotel geboekt met zwembad binnen!
    Nu vraag ik me af of onze dochtertje ook lekker in het water kan?! wat moet de minimaal temperatuur zijn op die leeftijd? daarna lekker afspoelen en zwemluiers+ bikini mee...

Graag advies om het zo veilig en prettig mogelijk te houden!

dank! 8)

2. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    Leuk joh!!

ik had haar vanaf 7 weken mee het zwembad in! peuterbadje natuurlijk, grote dolle boel! dus sinds 4 maanden meegenomen het grote bad in, Romy in haar zwembandje voor me gehouden en gewoon goed vasthouden! ze had echt grote schrik! stroomversnelling of golvenbadje t maakte haar niet uit hoor!

Gewoon zorgen dat ze meteen na het zwemmen in een handdoek wordt gewikkeld geeft het niet, ze was bij ons zo vreselijk bezig dat ze nergens last van had!

zou gewoon lekker gaan zwemmen met haar hoor!! alleen een handdoek paraat houden voor als jullie uit het zwembad komen!

3. Moon13

Moon13 Lid

Jun 30, 2008
    73
    0
    0
    Markt onderzoek
    A'dam
    Okay dankje wel! Lijkt mij idd heel leuk! wij gaan ook 3 dagen bij Disney in September en in het hotel hebben ze ook een zwembad!

Waar kan ik baby zwembandjes vinden? ik stond te kijken bij Prenataal maar die zijn vanaf 2 jaar :(: :|

4. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    ze hebben ze bij sportwinkels vanaf 0 jaar maar ik heb Romy alleen eigenlijk in zo'n grote band en de prenetal beweerd dat die onveilig zijn maar bij de babydump zijn ze gewoon te verkrijgen hoor! of hema ofzo, internet ook. Gewoon zo'n band om in te zitten. Mn vriendin heeft ook een kindje en die had er een met een grote nijn op de voorkant, nijn was helemaal geweldig en werd ondertussen veel geknuffelt haha!

5. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
  6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Gewoon lekker zwemmen. Je kindje geeft zelf wel aan wanneer het te koud is ;)
    Pas op met bandjes e.d. Dit kan een schijn gevoel van veiligheid geven. Je moet je kindje in het water altijd vasthouden en nooit uit het oog verliezen. Er overlijden meer babies door verdrinken dan welke andere doodsoorzaak dan ook!

7. vrouwpoohbeer

vrouwpoohbeer Actief lid

Jan 15, 2009
    458
    0
    0
    Overberg
    ik geloof niet dat er iemand zn kindje van die leeftijd alleen laat zwemmen...

tenminste ik kijk geen seconde de andere richting uit als mn meisje in het water is. ben er altijd bij en hou haar ook altijd vast. denk dat iedereen dat wel doet.

daarom vind ik het ook onzin dat de prenetal zegt dat die dingen niet veilig zijn, vind ze rete handig!

Share This Page