Ik heb een bewaardoos voor mijn zoon gemaakt. Met zijn eerste kleren, de krant van zijn geboortedag, en zijn navelstrengklipje. Hebben jullie nog ideeen wat er nog meer in kan.
eerste mutsje(vanuit het ziekenhuis) , eerste speentje, eerste rompertje met de tekst 'mijn papa is de aller aller liefste" boekje met echofoto's Ik heb ook een eigen doos gemaakt. ook de kleertjes navelklipje enz enz krant was er niet op 1ste pinksterdag
Hier ook zo'n doos met eerste kleertjes, eerste rompertje, slofjes, mutsje (met zijn naam erop), navelklem, en daarna heb ik nog een truitje erin gedaan wat ik had gekocht voor vaderdag met een speciale tekst erop.
Ja ik heb ook zo'n doos met spulletjes van Lisa en van Tim. Ik noem het ook de Memory box! Straks kan je ook het eerste plukje haar erin doen , de eerste tekening.. 1ste kadootje gemaakt voor moederdag en zo.
ik zelf heb een fotoalbum gemaakt met alle brieven, kaarten en folders die ik heb gekregen toen ik zwanger was en na de bervalling. Ik heb alles in een mooi album geplakt. Ik heb de verpakkingen van de eerste babyvoeding enzo er in geplakt. Het eerst plukje haar dat geknipt is, navelstreng, hartmonitorplakkers, zuurstof plakkers enz dat zit er ook allemaal ion geplakt. Ik heb ook 2 albums met alle foto´s van het eerste jaar van tamer. Ze zijn ook aardig dik vind ik. De andere foto´s doe ik in een gewone album. Later wil ik een mooi doos kopen met alle andere spullen van tamer, 1e kleding, 1e spenen en 1e flessen wil ik er in doen, als herinnering.
Voor Myrthe heb ik een diepe fotokader gehaald bij ikea, daar kan je alles in stoppen en aan de muur hangen. Hangt bij ons in de gang en dat vinden bezoekers best leuk. Bij ons zit er ook nog haar enkelbandje met naam, geboorteuur en kamernr op. Ik weet niet of dit in Nederland wordt meegegeven. Bij ons meot je het er thuis zelf afknippen ! Met een akder zit je wel beperkter natuurlijk. Wel leuk hé
dit zit er bij mij in; kaartje van het ziekenhuisbedje ziekenhuis bandje eerste kleertjes eerste mutsje navelklem zwangerschapsdagboek echo's speentje eerste slofjes bijzondere kraamkadootjes (slab met naam, rompertje met naam enz) geboortekaartje alles kaarten die we hebben gehad (in een aparte doos in de bewaardoos) kraamzorgboek en bij de oudste zit er al wat meer in; 1e tandenborstel 1e tekening 1e schoentjes
Hier ook een doos met spuletjes, heb alle kaartjes erin gedaan die mensen gestuurd hebben. De (pret)echo foto's. Foto's van mij toen ze in de buik zat. Spulletjes van het ziekenhuis (ze heeft 2 dagen op de kinderafdeling gelegen) Eertse kleren, mutsje, eerste flesje, navelklem, en heb een verhaal gemaakt van de eerste 7 dagen op de wereld. Nu is Eliza 1 jaar geworden en heb de mensen gevraagd die op haar verjaardag kwamen om een stukje over haar te schrijven, hoe zij het afgelopen jaar hebben beleeft (met haar) Ook heb ik zelf over het afgelopen jaar geschreven en hoe ik me voelde, ook dit komt in de doos. Ik geloof dat het dit wel was..
ik heb op elke nieuwe maat luier de datum gezet en die beweaard zo kan kailynn later zien hoelang ze met welke maat luier deed.
Leuk idee slingding! Ik heb gewoon zo'n babydagboek, maar van alles wat ik wil markeren maak ik een foto en daar zet ik de datum achterop. Zo heb ik ook een foto van de enorme kaartenslinger die bij ons in huis hing (felicitatie-ansichtkaarten), zodat ik niet elke kaart hoef te bewaren. Wel heb ik een lijst geprint met de namen van de mensen die een kaartje gestuurd hadden. Ook foto van de eerste kleertjes. Ik ga de kleertjes echter doorgeven aan vrienden, dus ik bewaar niet alles. Wel de dierbaarste dingen. Verder inderdaad krantenberichtjes, weerbericht, armbandje van ziekenhuis, etc.
mijn vriend en ik hebben een album voor haar met o.a. kopie van de aangifte bij de gemeente, zwangerschaps kaart, verslag van de bevalling door de vk, foto's, alle ontvangen kaarten gaan daar ook in komen en we hebben allebei een brief aan ons meisje geschreven waarin staat hoe wij (afzonderlijk van elkaar) de bevalling hebben ervaren, wat we dachten toen we haar voor het eerst vast mochten houden en hoe de eerste week is verlopen... Dit willen we haar geven wanneer ze zelf moeder wordt.... leek ons een mooie gedachte