Bewaking huizen van tieners (VS)

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Esser, 22 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
  2. 2lovelychildren

2lovelychildren Niet meer actief

ik had het vanmorgen op t nieuws gezien,echt zielig voor de vrouw om zo uit gescheld te worden.ze hebben geld ingezameld voor haar en een reis naar disney land

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Ze kunnen dat geld beter gebruiken om het gedrag van dat soort kinderen te helpen veranderen (het is ook nogal een smak, veel meer als verwacht).
    Ik had het tenminste rond die leeftijd niet in mijn kop gehaald om zo tegen een oudere te doen!
    Laat staan zoiets misselijks te zeggen als wat ze over de familie van haar zeggen :(

4. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vond het schokkend en het had mijn kind niet moeten zijn. die had publiekelijk z'n excuses aangeboden.

1 ding wat me opviel in het artikel staat me heel erg tegen:

Ik vind dit zo'n pertinente onzin. In debatten gaat het er soms hard aan toe (en Amerika spant daarin wel de kroon, want als je je kiezer niet op de normale manier krijgt, dan wel op een abnormale manier).

Maar om te stellen dat pesten mede de schuld is van de politieke debatten vind ik ronduit stuitend. Opvoeden is er blijkbaar niet meer bij ofzo?

5. Aszz

Aszz Niet meer actief

#5 Aszz, 22 jun 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2012
    Wat een tuig! Ik was ook zo kwaad toen ik dat filmpje zag.

En ze hebben echt ontzettend veel geld ingezameld. Het stijgt met de minuut!!
    Hier kan je het volgen:
    Lets Give Karen -The bus monitor- H Klein A Vacation! -- Indiegogo

*edit* meer dan 3000 dollar in 10 minuten! WOW.
    Die vrouw hoeft nooit meer te werken, hoe fijn zeg voor haar.

6. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    in 1 woord vreselijk waar is het respect gebleven

7. JongeMama22

JongeMama22 Niet meer actief

Wat ik niet snap is dat de buschauffeur niets doet. Ik had de bus stil gezet en die kinderen mochten kiezen of normaal doen of naar huis lopen. Maar ja dat mag natuurlijk ook weer niet. Wat ik ook net begrijp is dat die kinderen hun excuses niet hebben aangeboden. Waar zijn die ouders? Als het mijn kind was had ik ze naar die vrouw toegesleept zodat ze hun excuses konden aanbieden

Deel Deze Pagina