Hoi! Ik kolf de bv - ivm reflux - en vraag me af waar je rustig kan kolven (of bv kan geven) als je op pad bent. Mss kunnen we samen een lijst per stad maken voor de mamma's die bv of kv geven? Zet de plek onder de stad met je bevindingen. De stad graag in hoofdletters. Reageer voor de overzichtelijkheid niet op elkaar, maar kopieer de lijst in je bericht en vul aan. ROTTERDAM - Donner boekenwinkel: bij de toiletten is een babykamer met een stoel, die kan op slot. - Bijenkorf: wel verschonen, niet kolven oid.
ROTTERDAM - Donner boekenwinkel: bij de toiletten is een babykamer met een stoel, die kan op slot. - Bijenkorf: wel verschonen, niet kolven oid. UTRECHT - HEMA; borstvoeding - V&D: borstvoeding - cafe Hofman op janskerkhof, donderdagochtend speciaal voor BV.
ROTTERDAM - Donner boekenwinkel: bij de toiletten is een babykamer met een stoel, die kan op slot. - Bijenkorf: wel verschonen, niet kolven oid. UTRECHT - HEMA; borstvoeding - V&D: borstvoeding - cafe Hofman op janskerkhof, donderdagochtend speciaal voor BV. ALMERE - Op woensdagochtend bij het mama cafe in Tante Truus
ROTTERDAM - Donner boekenwinkel: bij de toiletten is een babykamer met een stoel, die kan op slot. - Bijenkorf: wel verschonen, niet kolven oid. UTRECHT - HEMA; borstvoeding - V&D: borstvoeding - cafe Hofman op janskerkhof, donderdagochtend speciaal voor BV. ALMERE - Op woensdagochtend bij het mama cafe in Tante Truus LELYSTAD - Bataviastad in La Place. Je hebt daar een zithoek helemaal achterin en daar kan je ongestoord bv geven.. Tenzij iemand erbij komt zitten hahaha.
hier kun je een lange lijst vinden: Borstvoedingsforum.nl :: Bekijk onderwerp - geschikte locaties om te kolven
Ik kreeg vorige keer bijna ruzie met de toilet vrouw bij v&d utrecht. Kwam water halen voor de flessenwarmer,zegt ze dat ik maar een magnetron moet zoeken. Dus ik zeg nog vrij rustig dit is bv en dat lukt dus niet. Wilde ze dat ik ging betalen voor wc bezoek maar ik hoefde maar klein beetje water...gaf haar na woordenwiseling 50cent en zei dat ze t wisselgeld ergens kon steken waar t licht niet schijnt.....mensen in de rij vonden t een schande wat. die vrouw zei en eiste.... Kolf thuis en neem t mee in koeltasje
Ik heb afgelopen najaar bij het VVV op Schiermonnikoog mogen kolven, na een mailtje te hebben gestuurd of het ergens kon op het eiland. Het mocht gewoon bij hun, op hun kantoor boven!
Ik ben in Leeuwarden (woon zelf in arnhem, was een weekendje weg zonder kind) eens de Prenatal ingestapt en gevraagd of ik van hun toilet gebruik mocht maken om te kolven. Toen werd me meteen aangeboden om in hun lunchruimte/magazijn te gaan zitten, samen met mijn zusje. Kreeg er nog een kop thee bij en een gezellig gesprek. Was helemaal super! Ik vermoed dat de meeste prenatal's/babywinkels er wel positief tegenover staan.