Hallo mensen, Onze kat mankeert wat; maar we weten niet zeker of 'dit' kan wachten tot maandag en zoals wel vaker hebben we weer last van de bad-timing-awards waarbij het ons eigenlijk totaal niet gelegen komt om nu op stel en sprong naar een dierenarts te gaan. Elke andere zaterdagavond of zondag was geen probleem geweest; maar dit weekend gaat het eigenlijk niet. Ik heb nu al 3 dierenartsen gebeld maar ze verwijzen allemaal door naar een volgende kliniek of een mobiel nummer; maar of het nou écht spoed-spoed-spoed is, geen idee. Is er hier iemand die er verstand van heeft die ik kan pb'en en die wil meekijken?
Ik ben geen dierenarts of dierenarts assistente, maar het lijkt me niet dat je al drie dierenartsen hebt gebeld omdat er een scheet dwars zit bij je kat toch? Wat zeiden de dierenartsen die je aan de telefoon hebt gehad, dat je echt bij een andere dierenarts moest langs gaan óf dat het kan wachten? Ze sturen je niet zomaar door naar een andere dierenarts toch?
Ik heb nog geen dierenarts te pakken gekregen; dat schreef ik net Ze verwijzen je door naar een spoednummer waar je uiteindelijk wordt doorverwezen naar iemands mobiel.
Er staat niet dat je dat gehoord had op een bandje ik dacht dat je die dierenartsen persoonlijk aan de lijn had gehad en die je doorverwezen, kan zijn dat ze het toevallig nu druk hebben en je doorverwijzen. Dan zou ik gewoon dat mobiele nummer bellen als die bereikbaar is.