Stug slijm

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kris80, 6 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kris80

Kris80 Lid

9 mei 2007
    68
    0
    0
    Hallo!

Gistermiddag ontdekte ik op het toilet dat ik een propje heel stug slijm en wat slierten stug slijm had verloren. (erg onsmakelijk,sorry)
    Dit deed me meteen denken aan de slijmprop. Bij mijn eerste zag het er ongeveer net zo uit. Ik maak me nu een heel klein beetje zorgen... Het kan natuurlijk ook gewoon slijm geweest zijn, maar het was zo stug. Hebben meer mensen hier ervaring mee misschien?
    Alvast bedankt!
    Groetjes!

2. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Ja ik heb dit ook gehad, heb toen de vk gebeld en moest meteen komen...(voor de 37 weken moest ik bellen stond er in de brief van de vk)
    Bij mij was het idd de (een deel) van de slijmprop en werd doorgestuurd naar de gyn voor verder onderzoek omdat mn baarmoedermond ook al wat verstreken was... eenmaal in het ziekenhuis aangekomen was het nog iets erger geworden.
    Heb toen een nacht in het ziekenhuis gelegen omdat het dus al aan het "rommelen" was... Daarna nog bijna 3 weken weeënremmers geslikt. Nu gelukkig weer rustig, en blijf steeds delen van de slijmprop verliezen, maar volgens de gyn kan deze zichzelf weer aanmaken.

Ik zou als ik jou was gewoon even de vk of gyn bellen, het zekere voor het onzekere!

Suc6 ermee!

Deel Deze Pagina