hoi shirin heb eigenlijk niks alleen mn baarmoeder voel ik n beetje weeig gevoel [nu helemaal op dit moment] en n beetje koudzweet ofzoiets hihi ik hoop t ja dat we dat straks allebei kunnen zijn we ongeveer gelijk zwanger leuk hoor
nou ik zou het harstikkel leuk vinden als we beide zwanger zijn, kunnen we samen over het verloop van de zwangerschap etc praten.
nou cathy ik denk ook dat het gewoon goed is hoor! zal blijven duimen voor je. Ik moet nog 7 dagen wachten met testenen ik wordt echt gek haha, maar ja moet net als iedereen geduld hebben, wie dat ooit heeft uitgevonden... succes weer he
ja erg he dat wachten errug :x frustrerend!! ik hoop t voor je nog n week geduld hebben ik duim voor je en shirin ja gezellig heb er zin in hihi
Nou meiden, ik kan jullie ook een handje schudden.... Ik word ook gestoord van die hele vage streepjes... Bij de ene test een vaag streepje.. Bij de ander niets.. Ga ik mij laten testen bij de dokter vandaag.. Weer negatief! Thuis toch nog twee digitale testen gedaan van CB, geven ze twee maal aan dat ik hartstikke zwanger ben... Ik word echt gestoord. Morgen ga ik ook nog een test doen bij mijn huisarts. Dan heb ik zekerheid. Als ik zwanger ben, dan zijn jullie dat vast ook!! Zelfs met die vage streepjes, want dat had ik ook.
hoi sandrina heb je n bloedtest of n urinetest bij de dokter gedaan? urinetest is zelfde als thuistest en bloedtest kunnen ze al vanaf n paar dagen na de bevruchting zien of je zwanger bent misschien heb je er morgen iets aan en kun je vragen om n bloedtest heb je de volgende dag uitslag... gr. cathy