Wij overwegen een Joolz Day (specifieker weten we nog niet). We zijn benieuwd naar de meest brede maat van de wielbasis. Hij moet namelijk met goed fatsoen over ons tuinpad kunnen met aan beide kanten een lage, stenen border. Dat de bak zelf dus waarschijnlijk breder is dan de wielen maakt niet uit. Het gaat om de onderste 20 cm. Weet iemand hoe breed de Joolz Day aan de grond is? Ik kan het nergens vinden.
Ah, de achterwielen zijn het breedste deel. Dus als ik hiervan uit mag gaan: Maten uitgeklapt: 80 x 62 x 100/110 cm is ie dus 62 cm breed.
Ik vind het een hele fijne kinderwagen! Wij gebruiken hem nu ongeveer 6 weken en hij rijdt heel makkelijk en soepel. In de winkels kun je makkelijk door smalle gangpaden sturen, maar in het bos doet hij het ook prima. Inklappen en uitklappen gaat ook heel makkelijk, hij kan heel klein in de auto als je ook de wielen eraf haalt. Het enige nadeel dat ik heb kunnen ontdekken is dat je met de reiswieg erop weinig ruimte hebt om boodschappen kwijt te kunnen, maar dat is ook echt het enige. Verder vind ik hem superhandig, kan hem zeker aanraden! Wij hebben trouwens ook de 'gewone' Joolz Day.