Persoonlijk bewaar ik wel dingen, briefjes, persoonlijke spullen naast foto's die mijn ex mij heeft gegeven. Die ga ik ook niet weggooien mocht ik een nieuwe relatie krijgen...dit omdat ik het prettig vind om mooie momenten wel te koesteren ook al is de communicatie tussen ons echt bagger de meeste tijd...!ik heb tot het moment da het fout liep heel mooie dingen meegemaakt en we hebben zo'n mooi mannetje gekregen! Alleen daarom al kan ik mijn ex niet volledig te niet doen. Bovendien is ons zoontje op een mooi moment in een mooie fase van onze relatie verwekt.ik wil da graag meegeven aan m'n zoontje...dat hij heel erg gewenst is en dat dat geldt voor beide partijen.briefjes, spulletjes en foto's zullen daar later bij helpen.
Heeft de verwekker het kindje erkend, zo niet kan jou aanstaande dat doen of eventueel adopteren. Dan kan je ex wel dna hebben, maar dat is het dan ook. Papa word je niet door verwekking, maar door het zorgen voor een kind dag en nacht en zo te lezen heeft jouw/jullie zoontje erg veel geluk met zijn papa