Hoi, Ik heb heb afgelopen dinsdag bruinverlies gehad, woensdag ook nog en donderdag niet echt meer (alle dagen heel weinig) ik dacht: op naar volgende ronde, want andere rondes had ik dat ook nog1 a 2 dagen van te voren, maar er komt geen ongesteldheid....... nog steeds niets. Wel het gevoel in de buik/baarmoeder van ongesteldheid, maar er komt gelukkig niks. Vandaag is mijn NOD, volgens mij 27 dagen cyclus, dus vanochtend een kv 2 voor 5 euro test gedaan. Als ik zo snel kijk zie ik geen streepje, maar hou ik de test in het licht zie ik een heel vaag streepje. Ik weet dat het nog alle kanten op kan en dat het ook een indrooglijntje? kan zijn. Wil daarom even afwachten nu tot dinsdag ofzo. Herkent iemand dit? Mogen ook verhalen zijn over indrooglijntjes etc Kan ik wel tegen
Hoi hoi, Voor zover ik weet geeft de kv 2v5 geen indroog lijntjes. En ik heb er super veel versleten het afgelopen jaar. Bij negatief was ie dan ook echt negatief en als er wel iets was gaf hij dat ook aan. Heb je er een foto van zodat we mee kunnen kijken? En anders zou ik je trouwens ook nog willen aanraden om over 2 dgn nog eens te testen
Heb je het stripje uit de test gehaald en zie je dan nog het streepje? Ik dacht namelijk ook eens een streepje te zien in het licht, maar dat was een soort van schaduw lijntje van een plasticje achter de strip vandaar
Het streepje is wel licht roze, maar een goede tip om de strip uit de test te halen. Zover was ik nog niet.
Aaaahhhh.... dat was niet zo slim van mij. Wilde de strip uit de test halen, maar als je met je nagel over het test stuk gaat, kun je de bovenste laag eraf krabben. Denk dat ik nog tot dinsdag wacht.