Drie dagen geleden is bij mij een emmy teruggeplaatst. De fases ervoor goed doorgekomen zonder veel problemen en nu werd ik vanochtend wakker met buikpijn. Een brandende, zeurende pijn aan één kant. Niet constant aanwezig, maar met vlagen. Nu herken ik de pijn van zowel de endometriose als van de BBZ's die ik heb gehad, dus ik kon eigenlijk alleen maar denken: Dit is slecht nieuws. Maar als ik een beetje google dat lees ik wel meer van pijnklachten na de terugplaatsing. Maak ik me nu onnodig ongerust of niet? De endo kan natuurlijk wel heftiger geworden zijn door de hormonen, heeft de emmy daardoor nog wel een kans dan?
Hoi babeloe Bij kinderwens - mmm clubs zit een topic; Endometriose en in de medische mallemolen deel 2 je kunt het beste je vraag daar stellen. Daar zitten veel lotgenoten met endo. Ik zit nu op wachtdag 11 Heb verschrikkelijk veel buikpijn gehad tot en met dag 6. Het was zo erg dat ik 2 keer op de spoedeisende hulp van het zkh ben geweest. ik heb dat daar in het forum ook een paar keer beschreven veel succes in de wachtweken