Zit jullie haar ook zo geweldig?!

Discussie in 'De lounge' gestart door melisjuh30, 19 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. melisjuh30

melisjuh30 Bekend lid

17 jun 2008
    854
    0
    0
    Hoi,

Sinds ik zwanger ben merk ik dat ik haast geen haar meer verlies. Een vollere bos dus.
    Maar nu ik aan t eind van mijn zwangerschap zit zit mijn haar echt helemaal nergens naar.
    Vind de kleur niet meer mooi en wil een ander kapsel.

Kheb nu half lang haar in laagjes met coup soleil wat ik sinds augustus niet meer heb bijgewerkt. Je ziet nu voor een groot deel mijn eigen haar kleur donker blond ( dat wilde ik ook) maar nu ik t heb vind ik t helemaal niets. tis zo saai!

Hebben jullie dat ook? ennuh weten jullie een leuke site waar je leuke kapsels kunt bekijken? en uitkiezen. Denk dat ik na de bevalling weer eens me goed laast verwennen. Met een nieuw kapseltje en kleurtje.

2. Trotsemama1986

Trotsemama1986 Fanatiek lid

10 feb 2009
    1.962
    0
    0
    Hier juist duf en futloos haar door de zwangerschap en er is weinig over van mijn volle bos...

Vandaag is de kapper geweest en ben ddus gisteren even wezen neuzen op internet.
    Ik heb gewoon gegoogeld met de woorden "kapsel zoeken".
    Hier ben ik op enkele sites terecht gekomen.
    Misschien een idee?

3. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.309
    36.175
    113
    Hier ook een ramp, heb morgenochtend een afspraak staan. Laat het verven en knippen en ga zo ook even plaatjes uitzoeken op internet. Mijn haar valt ook niet uit door de zwangerschap, maar ben ik juist niet blij mee, want ik heb al heel veel zwaar en dik haar.

4. wendyp

wendyp Niet meer actief

Tijdens de zwangerschap inderdaad een mooie volle bos. En nu.. pfff het blijft uitvallen. Gelukkig niet zo erg als in het begin toen ik net bevallen was. Het zit als touw op mijn hoofd. (heb heel lang haar)

Maar misschien googlen op voorbeelden kapsels ofzo? Of iets eerder naar de kapper gaan, vaak hebben ze wel boekjes liggen, misschien kun je daar wat uitzoeken?

5. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Mijn haar was super tijdens de zwangerschap maar het valt nu met bosjes uit.
    Ik schrik me elke x rot als ik naar het douchputje kijk (en dat zonder bril :confused: ) Ik kan er bijna een trui van breien....

Misschien kun je er nog een paar highlichts door doen om het wat minder saai te maken!

6. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

Het valt dan wel niet meer uit, maar het is nog steeds een pluizebol als ik niet uitkijk hoor ;)
    Na wassen niet van die zooi erin en ik lijkt een kruising tussen shirley temple en een poedel :confused: :)

7. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik las inderdaad dat je haar niet uitvalt tijdens je zwangerschap.

Echter, ik merk er niet zo veel van. Verlies nog steeds evenveel haren als voor mijn zwangerschap :)

Mijn haar krult wel weer ineens zo erg :)
    Ben er wel blij mee. Net of ik mijn oude haar van een paar jaar terug heb, haha.
    Of het scheelt dat ik de steiltang niet meer gebruik? :p

8. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

*een grote ramp*

9. netmoeder

netmoeder Actief lid

2 feb 2009
    181
    0
    0
    ik had al ruim voor de zwangerschap dreads, dus hier geen haarproblemen gehad tijdens de zwangerschap. En nu erna ook niet trouwens, mijn dreads worden alleen maar mooier en minder pluizig :)

10. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik ben mijn krullen kwijt sinds ik zwanger ben... mijn haar hangt slap naar beneden en ik verlies (tot ergernis van mijn vriend ;) ) nog net zoveel haren als normaal.

komt vast wel weer goed naderhand...

11. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Oww ik had dat ook, verloor geen haar tijdens de zwangerschap. Maar verlies het nu dubbel en dwars :( Heb gelukkig van mijzelf een aardige bos maar ik voel echt stoppels gewoon.. Ik zou zeggen niet teveel uitdunnen.

12. sim

sim Niet meer actief

veel dunne highlights! geeft veel diepte in het haar, ik zweer erbij! :D

13. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

In de zwangerschap zat het super, een lekkere dikke bos en nu.. :(

14. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik had tijdens mijn zwangershap ook helemaal geen haaruitval en ik heb van mezelf al een hele dikke bos met donker, stijl haar. Maar tijdens de zwangerschap was zelfs het steile eraf en kon ik ook meer met mijn haar.
    Na de bavalling heb ik enorme last gehad van haaruitval, tot ik stopte met borstvoeding na 5 maanden.
    Nu zit mijn haar voor geen meter. Het is wel heel gezond (zegt de kapper) maar ik heb overal van dat dons haar door de haaruitval. Vooral an de voorkant waar je pony zit. Daar staan nu allemaal van die stekeltjes omhoog. Nieuw haar dat aan het groeien is. Geen gezicht, maar het is ook niet plat te krijgen!

Deel Deze Pagina