Jee je kunt ook overdrijven. We waren er niet bij he. Er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Wie weet wat haar reden was om dit zo te doen. Zeg niet dat ik vind dat ze 2 wkn moet wachten. Maar wat kan het kwaad om de movicolon een aantal dgn te proberen? Nee het is geen arts. Maar ze kan wel inschatten of dit spoed is of niet.
Ik zou het toch even laten beoordelen en dan bedoel ik door een arts. Stel het is verstopping, dan is je ontlasting zo hard dat je het voelt. Dan is movicolon echt niet voldoende. En als de boel knapt dan ben je verder van huis. Ben je ook misselijk? Hoe is je eetlust? Heb je pijn? Sinds wanneer zit het er?
Nee dat kan ze niet. Een zwelling hoort gewoon te worden gezien door een arts. En overdrijven? Kan hier wel een privé verhaal neerzetten, maar doe ik liever niet. Maar daar was niets overdreven aan.
Ik heb dat ook wel eens gehad. Was bij mij wel obstipatie. Ik zou een paar dagen movicolon gebruiken, niet meer voelen , niet googlen en als het nog zo is bellen. Als er iets is afgesloten in je darm dan heb je heel veel pijn
Je kan een verstopping best voelen, dat wil niet zeggen dat het meteen super ernstig is en je darm op knappen staat hoor. En movicolon kan dan prima helpen. Maar telefonisch zoiets beoordelen is gewoon gek, dus ik zou ook even vragen om een afspraak.
Een privé verhaal is nu niet relevant. We hebben het over TS. Dat jou ervaring niet goed is geweest is vervelend maar staat los van deze casus. Ja een zwelling moet gezien worden. Maar zolang ze geen hele heftige pijn heeft en niet ziek is kan het best wel even wachten. Als er iets veranderd is het natuurlijk wel nodig dat ze terug belt.
Ik zou ook een paar dagen afwachten. Of mocht je veel pijn krijgen, dan natuurlijk niet. Ik sluit me aan bij evanesco.
Zwelling moet altijd bekeken worden door een arts en niet telefonisch door een assistente besproken. Pijn is vaak een van de laatste symptomen indien kwaadaardig. Werk zelf in ziekenhuis dus spreek uit ervaring! Bel morgen ff de huisarts en laat je nakijken. Kan ook idd een sprake zijn van opstopping maar dat is zo via de pc en telefoon niet te beoordelen.
Hoezo? Zij zegt tegen mij dat mijn mening niet relevant is. Wordt hier niet gevraagd om meningen? Om feiten moet je niet op een forum zijn. Begrijp jou reactie niet goed. Ik welk geval reageer ik nog meer zo vervelend dan volgens jou? Meng me normaal nooit in discussies.
Als ik de klachten heb zou ik denk ik 3 dagen movicolin gebruiken. Bij geen verbetering na 3 dagen of in de tussentijd een verandering van de klachten (koorts, verergering, pijn etc.) zou ik eerder contact opnemen. Maar tis lastig te zeggen van een afstand, want ik voel het natuurlijk niet en ben ook geen dokter. Dus als je twijfelt zou ik gewoon morgen opnieuw bellen.
Beetje jammer om iemand zo persoonlijk aan te vallen in een topic. Vind ik ook niet echt netjes eerlijk gezegd. Waarom voel je die behoefte? Ik regeer op jou omdat ik vind dat jij jou irritatie over iemand nu ventileert alsof het een feit is. Ik vind evanesco niet meer vervelend reageren dan anderen. Sorry TS voor het offtopic gaan.
Ik ook, en in andere topics vind ik haar ook niet vervelend reageren ofzo... Hoe gaat het nu @anoniem100 ? Nog eens gebeld?