Ik zit te denken wat ik voor danisha ga kopen voor haar verjaardag... omdat ik wel vaker dure dingen heb gekocht waar ze vervolgens niks mee doet wil ik nu graag wat tips van jullie Wat is bij jou kleintje van 1-2 jaar echt een succes (geweest) Het maakt mij niet uit of het nou goedkoop of wat duurder is het gaat mij erom dat ze er plezier van zal hebben..
Luca is dan nog geen jaar, maar met sinterklaas hebben we hem een stoeltje gekocht. Hij heeft er heel veel plezier van en speelt er iedere dag mee. We hebben ons nichtje dit stoeltje ook gekocht voor haar 1ste verjaardag en zij vindt het ook helemaal geweldig.
die fisher price stoel die is inderdaad echt een super succes hier ook... echt zo leuk stoeltje gewoon echt een aanrader vind ik... verder een loopauto en een kleine poppen buggy met popje.. enz
Jaime had een loopauto van mn ouders gekregen. Van ons kreeg ze een le Baron feauteuil. Errug mooie stoel en ze zit er heel graag in! Niet goedkoop die stoel maar ze kunnen ermee doen tot 7 jaar ongeveer. Als je meer info wil moet je ff pb sturen.
Wij hebben ons dochter ook die stoel gekocht, wel voor sinterklaas en niet voor haar verjaardag. Maar ze heeft er elke dag heel veel plezier aan!
Iman kreeg het laugh and learn house van FisherPrice. Elke dag nog plezier, en als ik kijk hoe leuk de dochter (5) van mijn vriendin ermee speelt, nog vele jaren plezier van!
Daphne heeft voor Sinterklaas een V-Tech treinstation gekregen. Vindt ze erg leuk! En die Fisherprice stoel heeft ze al een tijdje. Daar heeft ze ook maanden erg leuk mee gespeeld.
Misschien n schommel of zandbak? Wij geven nl alleen maar zandbakzand, Justin krijgt op zijn verjaardag bijna geen speelgoed, tuurlijk wel wát. Maar voor de rest allerlei practische dingetjes zoals zonneschermpjes voor in de auto, n zomerjasje, grotere aventbekertjes etc.
bedankt voor de reacties zandbak hadden we al en zo'n huisje neemt te veel ruimte in beslag.. ik heb al heel wat leuks gezien en ben er zelf helemaal verliefd op haha deze houten poppenwagen en doe ik dan klein popje bij
@fioontje: Jarissa heeft die voor Sinterklaas gekregen van mijn schoonouders. Is verreweg het allerleukste speelgoed in haar ogen.
die stoel lijkt me echt heel leuk voor tegen die tijd.waar kan ik die vinden en hoeveel kost ie? liefs linda
dit is mijn verlanglijste tot dusver voor Indy: Driewieler (opa oma) Muziekinstrumenten trommel xylofoon (HEMA) Little people huis (denk van ons) Abb. Dierentuin Stoeltje (opa oma) Voor in de tuin/buiten: Schommel Zandbak Zandbak speeltjes Bal Nijntje buggy (prenatal) Spelletjes: Spel hopla : http://www.lobbes.nl/products/detail/1040082# Houten puzzeltjes Voorleesboekjes Hamertje tik Aankleed Ernie (Bart Smit, 17,=) Bonnen van: H&M, prenatal.
Wij hebben een Fatboy junior (zitzak) gegeven. Kan ze nu leuk op liggen en klauteren en staat straks leuk in haar kamertje. Volgens mij een kado waar je jaren plezier van hebt. En het is een succes! Met rentepunten voordelig gekocht via de postbank. Je kunt ze bij koterkado.nl ook kopen met naam er op.
nouuu, het leukste is de mobiel van papa of mama, maar omdat ie die niet mag, is dit een goede tweede
Haha, nu je het zegt. Hier staat eigenlijk de afstandsbediening op 1. Ze heeft nu zelf een exemplaar dat we nauwelijks gebruiken. Batterijen eruit en hopla, een gelukkig kind!