hallo, mijn dochtertje is best wel vaak ziek(vind ik) hoesten, verkouden,overgeven, bronchitis. eczeem ze heeft een pufje voor de bronchitis soms gaat het 1 of 2 weken goed en dan begint het weer, nu is ze sinds donderdag weer niet lekker, ze had heel dr bedje ondergespuugd maar vrijdag was er niets meer aan te merken, ze was vrolijk, at redelijk, zaterdag ging ook goed maar sinds vandaag is het weer mis, ze spuugt en heeft diarree,(buikgriep)????? ik wordt er wel eens moedeloos van,ik maak me beetje ongerust, we zijn al een aantal keren bij de huisarts geweest maar die kan niks geks vinden en zegt dat het normaal is dat die kinderen op die leeftijd(bijna 19 maanden) vaak ziek zijn,maar net als het weer een paar weekjes goed lijkt te gaan en ze wat aankomt in gewicht gaat het weer fout. zelf werk ik op een kdv en zit al te denken zou ik die virusjes mee kunnen brengen,want daar zijn de kindjes ook constant ziek/verkouden herkennen jullie dit en maak ik me onnodig ongerust??
je neemt zelf idd ia je werk virusen mee. ik weet dat mijn neefje van 2 ook veel ziek is, die gaat niet naar kdv maar wel naar een thuisopvang.
ik herken het, onze kleine man is ook redelijk vaak, gaat naar een kdv, en ik werk zelf op een ander kdv.. Hij hoest nu weer, dichtgeplakte oogjes, gisteren koorts. Het gaat op en af. Maakte me er tot nu toe niet zo druk over, maar toen ik hem gisteren uit bed haalde met die dichtgekoekte oogjes heb ik besloten zomneteen naar de dokter te gaan, voor de zekerheid... Het is al zo'n klein ding.