Hoi hoi, Ik heb sinds vannacht last van buikpijn. Dit voelt echt aan als steken en krampen. Nu ben ik meteen bang dat er iets niet goed is. Ook had ik veel last van misselijkheid, Ook voel ik vanaf gisteravond voor het eerst duidelijk de kindjes (tweeling). Kan dit ermee te maken hebben? Ik weet dat ik er vroeg bij ben met mijn vraag, maar hoe voelt een (voor)wee? Als buikkrampen of menstruatiekrampen? Liefs Nikkie
HOihoi, Het kan zijn dat de twee even erg druk waren en dat daarom je banden en je baarmeoder even flink op de proef werden gesteld. Ook kunnen krampen en steken veroorzaakt worden door een blaasonsteking. Laat voor de zekerheid je urine even nakijken bij je huisarts. Een voorwee voelt aan als een heftige menstruatiekramp. Bij twijffel altijd naar je behandelend arts bellen! Imke
Hoi Immie, Bedankt voor je antwoord. Ik denk niet dat ik een blaasontsteking heb, want ik heb geen aandrang dat ik veel moet plassen. Ben blij te horen dat een voorwee aanvoelt als een heftige menstruatiekramp. Want die had ik gelukkig niet! dat stelt me weer gerust! Kan het zijn dat die twee een groeispurt nu hebben? Liefs Nikkie