bewegelijk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door butterfly24984, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zijn er nog meer mamma's met van die bewegelijke kindjes.
    Mijn zoontje is 9 maand en ontzettend druk, hij gaat alle kanten op prachtig om te zien.
    Alleen in bed is dat ook zo, ik hoor beneden zelf het bed bonken zo druk.
    Soms is het zo erg dat hij er wakker van word, merk dat het de laatste week erger is geworden. Hij ligt regelmatig in de meest onmogelijke bochten.

2. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Hoi hoi.
    Hier ook een bewegelijk zoontje.
    Kan denk ik op 1 hand tellen de keren dat hij wel rustig op schoot wilt/wou zitten.
    Wij hebben het bed van hem al van de muur afgeschoven omdat hij (net als bij jullie) zichzelf ook wakker bonkte.

3. butterfly24984

butterfly24984 Bekend lid

16 okt 2011
    682
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vannacht was het heel erg, hij was zo druk aan het doen dat hij de hele tijd wakker werd pas rond 1 uur werd hij wat rustig en kon hij lekker slapen
    Hij ligt nu zijn middagdutje te doen, maar zo nu en dan hoor ik het bed wel.

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Ja hoor hier ook. Mijn jongste slaapt ook door zijn hele bed heen. Ook mijn oudste is erg beweeglijk, nu nog. Het went wel hoor ;).

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Lisa gaat ook alle kanten op. Ze word tot nu toe niet wakker van zichzelf. Het is ook erger als ze wel wakker is.

Ze kan ook als ze wakker is niet stilliggen. Altijd maar trappelen en maaien. Ach ik heb gewoon wat zachte kubussen van de ikea er in gelegd. Wat een lol heeft ze ermee!

6. leo1984

leo1984 Actief lid

9 okt 2010
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een bewegelijk jongetje. Hij is nu 2 1/2 en hij wordt steeds "rustiger". Hij houd nog wel van rennen en we moeten hem dus ook niet de hele dag binnen laten spelen, maar met de afwisseling rennen en rustig met auto's spelen kan hij nu heel goed.. Ook is het nog steeds geen kind die lekker even op schoot komt zitten, maar met af en toe een minuutje knuffelen zijn wij al blij ;).... Nu hij in een peuterbedje ligt slaapt hij ook rustiger. Hij werd nooit wakker van het gebonk in zijn ledikant, maar hoorde hem soms wel even mopperen in zijn slaap..

7. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

1 jan 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Hier ook een druk mannetje. Hij heeft een helmpje, dus de hele avond hoor je bonk, bonk, bonk. 's Nachts hoeven we er vaak alleen maar uit omdat hij weer eens ergens in zijn bed klem ligt en geen kant meer op kan.
    Toch vind ik het super zo'n lekker ondenemend mannetje :)

8. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid kan ook geen seconde stil zitten als ze wakker is hahaha! Ze wil alles ontdekken en kruipen en langs de tafels lopen. Ze heeft momenten dat ze even lekker in haar wippertje zit te relaxen, maar dan moet ze wel moe zijn. In haar bedje vind ik haar ook in de meest vreemde posities, maar ze slaapt (als ze niet ziek/verkouden is) wel goed.

9. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    haha, hier ook zo'n stuiterballetje..
    van kruipen of zitten is ook absoluut nog geen sprake, hij kan gewoon niet de rust vinden om het even te proberen..
    muziekmobiles zijn al gesloopt, speelgoed trapt hij gewoon de box uit en de posities waar ik hem 's nachts soms ook in bed vind....

Voordeel is dat als we hem 's avonds in bed liggen hij ook bek en bekaf is en direct in slaap valt :D

10. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    ja hier ook! Het cb schrok ervan:) En ook door het aantal driftbuien dat madam nu al heeft staan we even onder extra toezicht:p hahaha

Deel Deze Pagina