Hoe lang "ziekjes" door enting?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Linana, 15 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linana

Linana Niet meer actief

Gisteren heeft mijn zoontje de laatste inenting gehad (voorlopig). De eerste 2 heeft hij totaal geen last van gehad, maar deze wel.
    Gisteren al heel veel geslapen en huilerig :$ Ook wat verhoging gisteren.

Vandaag lijkt hij nog steeds een beetje uit zijn doen. Ik vraag me nu dus af hoe lang een kindje een beetje ziekjes of uit zijn doen kan zijn van zo'n prik. Hij ligt nu alweer een uur in dromenland, terwijl hij de laatste tijd juist alleen maar hazenslaapjes deed overdag :)

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn zoontje is meestal de dag van de entingen en de daarop volgende dag wat van slag af. Hij heeft dan altijd wat verhoging en is erg hangerig en huilerig. Op dag 3 gaat het vaak al een stuk beter.

3. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Hier ook bij die laatste huilerig enzo
    Was de dag zelf, de dag erna en die dagdaarna(dag3) ging het alweer veel beter

En ook hier sliep ie heeeeel veel was hooguit een uurtje wakker voeden incl. En dan weer slapen

4. Linana

Linana Niet meer actief

Ok bedankt! :D
    Ik vind hem zo sneu nu, normaal is het echt zo'n pretpakket. Hopelijk voelt hij zich vanavond alweer wat meer zichzelf, want dan is papa er weer. Meestal wordt hij ook direct wakker zodra hij mijn vriend hoort als die weer thuis is, ook dat gebeurde gisteren niet :(
    Gelukkig zijn die prikken wel ergens goed voor, anders was het helemaal sneu

5. Helise

Helise Fanatiek lid

4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Mijn zoon heeft er op wat meer slapen na nooit echt last van gehad.

6. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Onze meid is inderdaad de dag van de prik en die daarna wat koortsig, huilerig en hangerig. Daarna is het weer prima. Binnenkort moet ze weer voor een inenting naar het CB en ben benieuwd hoe dat gaat. Ze is nu al een stuk ouder dan toen ze de laatste kreeg en ook een stuk bijdehanter!

Deel Deze Pagina