De aambeien-verdwijn-truc

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MissMission, 25 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMission

14 nov 2014
    9
    0
    1
    Hallo beste dames!

Sinds de geboorte van mijn eerste kind, ruim 3 jaar geleden, heb ik constant aambeien gehad. De ene keer waren ze wat groter dan de andere keer. Ik had er meestal geen last van.

Van het weekend ben ik er achter gekomen dat ik zwanger ben en dat merkte ik, naast de positieve zt, ook aan mijn aambeien die op ontploffen stonden....
    Was ook de eerste keer dat ze ook pijn deden dus ik dacht nu moet ik toch echt die vieze gel gaan schaffen. Maar het was zondag en de winkels waren dicht. Mijn natuurlijke instict zei me dat ik wc papier onder de hete kraan moest doen en dat op mijn explosieve aambeien moest leggen... Oke prima

Nu nog geen twee dagen verder, dacht ik weer van hoe zal het met m'n aambeitjes gaan maar toch mijn grote verbazing zijn ze gewoooonnnn verdwenen, ik heb grondig onderzoek gedaan maar ze zijn nergens te bekennen. Ik was dat hete water verhaal zelf alweer vergeten maar pas naar heel lang nadenken bedacht ik me dat dus weer. Ik heb op internet naar dit soort happy end aambeien stories gezocht maar kan niks vinden... In ieder geval is het zeker de moeite waard om het te proberen!

Excuses voor de smeuïge details 😊

2. Zomersproet

Zomersproet Fanatiek lid

17 apr 2014
    1.041
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, idd smeuige details 😉
    Ik las dat ze er een soort elastiekjes omheen kunnen doen en dat ze dan ook verdwijnen. Ik denk echter niet dat het handig is te doen tijdens zwangeschap maar zit er over na te denken om dat na de zs te doen. Beetje raar idee om daar dan een arts aan je anus te laten sleutelen, maar ja, ze zullen dat dus regelmatig tegenkomen ;)

3. MissMission

14 nov 2014
    9
    0
    1
    Oh daar heb ik nog nooit van gehoord... Dus dan naken ze er een soort van boeketje van? Grappig... Dan gaan ze wel barsten denk ik 😂

4. JacQie1985

JacQie1985 Actief lid

20 aug 2012
    429
    0
    0
    Na de geboorte van m'n dochter had ik ze ook die etterbakjes, ik ben de pillen en zalf van curanol gaan gebruiken. Fijn spul! De zalf op een watje/gaasje doen (halve cm zalf). En dan ertegen aan duwen en laten zitten tot je volgende toilet bezoek. En dan weer herhalen. Heeft heeeeeeel snel geholpen bij mij 😁

5. woman1988

woman1988 Fanatiek lid

30 jul 2014
    1.241
    78
    48
    zinkzalf verzacht ook!

6. Ik heb ook van alles geprobeerd. Ik heb er zelfs een gebruikt theezakje op gelegd, omdat ik las dat dat zou helpen ;) Uiteindelijk bleek Curanol hier toch (weer) het enige redmiddel. Wel een stuk minder snel dan na de vorige bevalling, toen ik er ook last van had. Ik stond op het punt om neusspray te gaan halen, want ook dat schijnt te helpen als je het op je aambeien sprayt, maar toen begon gelukkig toch de Curanol te werken..

7. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Bij mij deden ijsklontjes wonderen na de bevalling.
    Ik heb ze nooit meer teruggezien.

8. eekhoorn

eekhoorn Actief lid

8 okt 2010
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neus spray werkt fantastisch, ze verkleinen super snel. En daarbij curanol tegen de pijn.

9. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nee, aambeien worden op die manier afgebonden, 'sterven' en vallen gewoon af ;)

10. Klaartje863

Klaartje863 VIP lid

10 mei 2012
    6.606
    57
    48
    Neusspray mag helaas niet tijdens de zwangerschap

Deel Deze Pagina