bewegen baby in buik doet pijn

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sanniesannie, 2 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik heb even een vraagje.
    Ik ben nu 25 weken zwanger en sinds een aantal dagen is die kleine man van ons zo aan het bewegen draaien en schoppen dat het eigenlijk soms wel pijn doet. Ook ligt hij veelal op de dezelfde plek aan de rechter kant van m'n buik te schoppen en dan begint pijnlijk te irriteren.

Ik vroeg mij af of er misschien meer dames zijn die dat ook rond dezelfde aantal weken al zo voelde.

2. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ik had dat soms ook! Ons meisje ligt heel laag en kreeg daardoor soms gewoon buikpijn van haar bewegingen. Lijkt nu weer iets minder te zijn geworden..

3. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Yes hier ook, hij lag hier rond die tijd in stuit, en schopte de onderkant van mijn buik echt pijnlijk. Hij heeft zelfs een keer het echo ding uit de handen van de scopiste geschopt.
    Ze kunnen best wel flink tekeer gaan.

4. annick1984

annick1984 Bekend lid

18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Jep, komt ook hier bekend voor. Soms is meneer zo druk dat ik denk dat ik ik aan de binnenkant blauwe plekken kan krijgen... Dan voelt het helemaal "weeïg" aan.

5. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hier ook 25 weken en soms trapt mijn meisje zo hard dat het voelt als spierpijn. Of ik loop en het lijkt net of aan me buikspieren hangt.. Hoort er denk ik bij.. Mijn verloskundige zegt hoe meer beweging je voelt hoe beter betekend dat het goed zit (ookal voelt het soms wat minder prettig aan 🙈)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Oh ja, zeer bekend :)
    Hier heeft hij tot 32 weken in stuit gelegen en schopte dan lelijk op mijn blaas en sowieso altijd aan de rechterkant van mijn buik, daar ligt hij nu nog steeds het liefste.
    Kon erg pijnlijk zijn.

7. sanniesannie

30 nov 2014
    96
    7
    8
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor jullie reacties!

Ik maakte me er ook niet echt zorgen over want inderdaad Hoe meer beweging hoe beter maar dacht misschien is dat met 25 weken nog wat vroeg om het zo krachtig en soms pijnlijk te voelen.

Deel Deze Pagina