gevoel

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door heidi, 13 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Wil dit even kwijt hier want in mijn vriendenkring denken ze dat we gestopt zijn met klussen (Dit heb ik gezegd zodat ze niet meer komen vragen. Het was niet leuk meer!)
    Zo ik heb zo een gevoel van blijdschap en kan om alles lachen ondanks ik toch wel wat pijn heb! Dit overkomt me voor het eerst normaal ben ik altijd ziek 2 weken voor nod en niet opgewekt dan!Het lijkt alsof ik een ander persoon geworden ben!Normaal heb ik veel last van puistjes voor mijn nod en nu ook niets te zien heb alleen een soort van spierpijn in de buik en soms wat steekjes maar dat gaat ook weer weg!Nu wel doen mijn borsten heel erg pijn meer als anders!Herkent iemand dit??Ga er wel vanuit dat de :evil: wel komen maar het lijkt of innerlijk iets zegt van "het kon wel eens gelukt zijn".Wat raar toch allemaal!!
    Voor de rest iedereen succes!!
    Groetjes Heidi
     
  2. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Voor jezelf is het goed dat je er vanuit gaat dat de :evil: komen,maar....het klinkt allemaal wel extra spannend bij je hoor ;)
     
  3. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Hoi Heidi,

    Dat je borsten pijn doen dat lees ik vaak op dit forum als een zwangerschapskwaal.
    Die steekjes in je buik heb ik best wel vaak maar ik ben helaas nog niet zwanger dus bij mij in ieder geval geen zwangerschapskwaal.
    Maar elk lichaam is anders dus je weet nooit.

    Probeer er niet te veel me bezig te zijn.
    Hoop je dat je gauw kunt testen en uit de onzekerheid bent.
    Zal voor je duimen.

    Silly
     
  4. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi Bedankt ,
    En wil wel even kwijt dat ik er niet zo zeer mee bezig ben, en eigenlijk heb ik geen last op dit moment van onzekerheid omdat mijn instelling is dat de duivels toch wel komen.
    Maar hopen dat doet iedereen wel die zwanger wilt worden he!!
    Veel succes groetjes Heidi
     
  5. dorito

    dorito Bekend lid

    10 nov 2005
    868
    0
    0
    succes heidi. knap als je er echt een beetje afstand van kunt nemen. succes.
     
  6. Nala

    Nala Fanatiek lid

    29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Ik hoop voor je dat het gevoel dat je hebt inderdaad klopt. Was bij mij wel zo. Ik voelde me anders, maar kon niet plaatsen wat het precies was. Ging er ook vanuit dat ik gewoon ongi zou worden... Ik duim voor je. Spannend!
     
  7. mieke

    mieke Bekend lid

    ahaaaaaaaaa lekker spannend nou ik hoop
    t voor je hoor
    maar wel lekker dat je je gedachtes zo kan verzetten hoor
    ik wou dat ik dat kon
    zal voor je duimen dat t raak mag zijn !!!!!
     
  8. heidi

    heidi Actief lid

    5 jul 2005
    230
    0
    0
    Belgie
    Hoi,
    Bedankt allemaal ik begin ook maar een beetje mee te duimen!
    Tot nu toe blijf ik er nog steeds rustig over heb ook geen last van erge buikpijn of een teken dat de :evil: eraan komen.Alleen mijn borsten doen steeds meer pijn maar ja dat laat ik maar want dat kan altijd wel eens.
    Ben dan toch benieuwd als die felle pijn in de onderbuik kwam van een eventuele innesteling maar dat is niet zeker!Dat was woensdag en dat zou ook mijn innestel dag moeten geweest zijn!
    Succes iedereen!!!!
    Groetjes Heidi
     

Deel Deze Pagina