Bewegen einde zwangerschap?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door joycje, 13 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joycje

joycje Fanatiek lid

21 aug 2009
    1.079
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ondertussen begin ik een beetje genoeg te krijgen van de dikheid.. Ik ben niet veel aangekomen maar voel me gewoon lomp en log. :$ Ik kan eigenlijk niet veel sport achtige dingen meer. Maar vroeg me af wat jullie doen om nog een beetje in beweging te blijven, conditie te houden en niet helemaal dicht te groeien.

Eigenlijk baal ik er ook een beetje van dat ik me nu al druk zit te maken dat ik het liefst binnen een week weer op mijn oude gewicht wil zitten.
    ( Ben vroeger stuk zwaarder geweest en daarna dik 15 kg afgevallen en was zo blij met mijn maatje 38.:p )

Nou ja misschien weten jullie iets?

Groetjes joyce

2. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik weet niet op je lid bent van een sportschool, maar dan zou je wellicht gewoon rustig aan kunnen fietsen op zo'n apparaat.

Of lekker gaan zwemmen? Schijnt ook fijn te zijn aan het einde van je zwangerschap, omdat je in het water gewichtloos bent.

EDIT: Oh, en dat van het je nu al druk maken om je gewicht van straks na de bevalling dat herken ik heel erg. Ik ben pas 16w5d zwanger, maar maak me er nu ook al druk om dat ik niet te veel moet aankomen. Ik ben nu al ruim 4 kilo aangekomen en dat ben ik echt niet gewent. Heb altijd maat 34/36 gehad, dus moet even een knop omzetten dat het nu niet erg is om aan te komen.

Deel Deze Pagina