Gisteren nacht 2/3 uur flink kramp in mijn rug en buik kon niet slapen :(

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel24, 12 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Ik had gisteren nacht 2/3 uur flink kramp in mijn onderbuik en zeurende pijn in mijn onderrug, er was een moment gekomen dat ik ging twijfelen of het begonnen was smorgens warm douche genomen en de pijn is weg.

Kan dit indalingweeen zijn of voorweeen?

Groetjes,

ANGEL24

2. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik denk dat het voorweeen zijn....

3. Angel24

Angel24 Actief lid

1 feb 2009
    253
    0
    0
    Ik heb al 3 dagen last van rugpijn 2 dagen deed het boven in mijn rug zeer, ( zeurend pijn) gisteren onderkant van mijn rug.

Nou ik ben benieuwd wanneer de bevalling gaat beginnen...

Groetjes,

ANGEL24

4. lexy4

lexy4 Fanatiek lid

17 jun 2008
    1.107
    0
    0
    ik denk ook dat het te maken heeft met het indalen! Ik heb er ook al 3 avonden last van gehad in de afgelopen 2 weken. Hoeft allemaal niks te betekenen. De gyn zei tegen mij dat het te maken heeft met het voorbereiden van je lichaam en dat het niets te zeggen heeft over wanneer de bevalling zou gaan beginnen.
    Succes!!

5. mychat

mychat Actief lid

3 jun 2008
    214
    0
    0
    Ik herken wat je verteld zeker, ben nu bijna 35 weken, ik had dit bij de eerste ook, ik denk dat het indalen is, als je kindje nog niet ingedaald was. De voorweeën die ik had bij nr 1 waren echt heel anders, echt een wee die op kwam zetten, heel licht en daarna weer af ging zwakken, niet de hele tijd door pijn.

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik heb dus tijdens het indalen van de kleine helemaal geen last van mijn rug... dit had ik juist weer met de voorweeen.
    Bij het indalen had ik een enorme druk van onder en deed mijn schaambod ook erg zeer.

Je bent 37 weken, geduldig afwachten wanneer de kleine klaar is om te komen ;)

7. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik denk dat je lichaam zich gewoon aan het voorbereiden is op de aanstaande bevalling. Dit kan gepaard gaan met allerlei klachten.
    Indalen heb ik destijds ook niet in mijn rug gevoeld, maar idd bij mijn schaambot (auw!!)
    Idd. succes nog even met de laatste loodjes.

Deel Deze Pagina