bewegen gaat moeilijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door dieseltsje, 4 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    Hallo meiden, onze puk is al helemaal ingedaald en ligt volgens de vk ook vast. Maar ik heb sinds vanmiddag het gevoel alsof ik niet meer vooruit kom. Het lopen doet me pijn. Vooral met het benen optillen.
    Komt dit doordat de kleine nu helemaal is ingedaald of heeft het ergens anders mee te maken? alvast bedankt! :)

2. Marleen2

Marleen2 Lid

19 jun 2009
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet het niet maar het lijkt mij erg vervelend, sterkte !

3. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Ik heb soms ook meer moeite met bewegen sinds kleine ingedaald is. Volgens de buurvrouw heb ik nu echt het Katrien Duck loopje ;)

4. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    daarom waggelen zwangere aan het eind van hun zwangerschap.
    Het hoofdje zit heel erg laag en tusen je bekken en daardoor ka het zeer doen met lopen en kun je je benen niet mee bij elkaar brengen als je loopt.

Kreeg trouwens van een vriendin te horen dat als je met je vingers (schone he) naar binnen gaat als je op de wc zit dan kun je het hoofdje voelen.

Helaas hier nog niet ingedaald, hoop dat dat wel volgende week of die week er na gebeuren.

5. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    Ik heb het nu nog niet maar wel het idee dat het aan het indalen is nu maar hopen dat ik gewoon kan lopen strax
    Ik wens je sterkte

6. Annemarie76

Annemarie76 Fanatiek lid

25 nov 2008
    2.765
    0
    0
    wijkziekenverzorgende
    West-Stellingwerf
    Ik heb geen idee hoe t voelt..
    Afgelopen maandag bij de VK bleek ons ukkie nog niet te zijn ingedaald...

7. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Als ik lang gezeten heb heb ik ook last met lopen, de kleine ligt sinds 2 weekjes vast ingedaald, hierdoor soms ook een raar loopje beetje waggelen haha.

8. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    van het indalen merk ik zelf eigelijk heel weinig naar mijn idee
    het moeilijke lopen ligt denk ik hier meer aan omdat ik op knappen sta haha

succes!

9. dieseltsje

31 okt 2008
    57
    0
    0
    van het indalen zelf heb ik ook niet veel gevoeld. af en toe dan drukte er iets en dat was volgens mn vk het indalen. maar had er toen niet echt bij stilgestaan. :)
    Het is idd ook niet zo dat ik er constant last van heb. Het ergst is het na een tijdje zitten. Als ik dan in beweging kom heb ik er echt last van. En na iets teveel inspanning ook.
    Ben blij dat ik niet de enige ben maar ik ben nog maar 36 weekjes dus moet er nog ff tegenaan:D
    Bedankt voor de info

10. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Hier ook hoor. Sinds gisteren is het erg extreem geworden. Het doet zeg maar vanaf mijn kont tot aan mijn onderrug pijn (spierpijn?) En ben zó stijf als een hark! Ook doet het pijn aan de binnenkant van mijn benen helemaal bovenaan bij mijn kruis zeg maar. Wat is dit voor iets geks?? Heb ik dan teveel gedaan ofzo?

Deel Deze Pagina