Doen jullie iets speciaals bv yoga of zwangerschapszwemmen? Mijn vk vertelde dat yoga best goed is voor tijdens de bevalling. Maar mijn man krijg ik met geen stok mee
Ik doe nix speciaals mbt de zwangerschap en bevalling, maar ben wel door blijven gaan met aquajoggen. Lekker bezig zijn in het water zonder hoge belasting van je spieren..een aanrader!
mijn man is ook niet zo beweeglijk,roept altijd hard dat hij wil gaan sporten,maar blijft bij roepen. ik heb wel geprobeerd te blijven sporten,maar heb er gewoon de puf niet voor. soms gaan we af en toe even zwemmen of wandelen,maar zelfs dat kost me meer moeite dan normaal. ik fiets nog wel elke dag.
Ik ga naar de 'zwanger & fit' (helft theorie en helft praktijk) op de sportschool. We bewegen dus een half uurtje (ook op de fitness apparaten) en hebben een half uurtje theorie over allerlei onderwerpen. Aantal lessen voor de bevalling en ook nog wat lessen erna. Daarnaast volg ik ook zwangerschapsyoga. Ik doe dat zonder partner, ben nu 1x geweest uit een serie van 12, waaronder 2 partnerlessen. Mijn man weet nog niet of hij dan mee gaat. Even met iets anders bezig zijn, jezelf namelijk. En daarnaast zwem ik 1x per week baantjes, in een ander tempo dan voordat ik zwanger was. Gewoon heerlijk, en straks als ik met verlof ga dan meerdere keren per week. Ik moet zeggen dat ik het heerlijk vind, maar zou ook niet willen dat manlief meegaat. Ja natuurlijk wel naar de partner-avonden. En ga nog zoveel mogelijk op de fiets of wandelen. Maar daar moest ik in het begin ook absoluut niet aan denken, toen was alles al veel te veel. Maar nu vind ik het heerlijk om te bewegen.
Ik doe aan zwangerschapsyoga. Daar zijn wel partneravonden bij, maar mijn man gaat dan niet mee. Tijdens mijn vorige zwangerschap deed ik ook aan yoga en is hij 1x meegeweest, maar ik en hijzelf voelde zich daar niet prettig bij. Het is gewoon niets voor hem en ik doe het ook puur voor mijzelf. Ff lekker een uurtje helemaal voor mijzelf, zalig...
Ik sport op dit moment nog 2x in de week. 1x fitness en 1x BBB. Doe het wel rustiger aan. Heb me opgegeven voor zwangerschapsaerobics (Eduvita).
Hmm ik moet ook nog steeds wat leusk bedenken niet perse zwangerschapssport.. maar sowieso sport lijkt me nuttig alleen moet ik nu met wat meer dingen rekening houden vrees ik
Ik wil gaan zwemmen. Zwangerschapszwemmen of gewoon baantjeszwemmen. En heb me ook opgegeven voor zwangerschapsgym. Maar dat begint pas in april.
Ik heb vanaf week 10 zwangerschapszwemmen gedaan en ik heb het heerlijk gevonden, nu ik bezig ben met de laatste loodjes is het minder fijn maar dat komt ook deels door mijn bi.
Hee dat doe ik ook sinds kort. Ik vind het gezellig en lekker in dat warme bad joh! Jammer dat het pas in april begint zeg?! Gr