Hallo, ik heb een vraag ik zal bij het begin beginnnen. op 26-2-14 heb ik mijn bloed, en urine laten onderzoeken dit ivm een jaarlijks onderzoek via de huisarts.. bij dit onderzoek het wegen en bloedafname viel mij wel op dat ik een hele lage bloeddruk had. wat best vreemd ws voor mij omdat deze altijd nogal aan de hoge kant is na mijn hartinfarct in 2007. eenmaal thuis dacht ik nog wel ooo wacht eens ik kan wel zwanger zijn misschien?(al 2 jaar gestopt met de pil)) dat is immers een sympthoom. dus ik test, maar niets aan de hand. deze maand was ik ook gewoon ongesteld geworden dus ik had al niet zulke goede hoop ... eenmaal een maand verder te zijn bleef mijn menstruatie uit ik nog even een week gewacht en getest op 28 mrt en ja hoor positief... helemaal blij natuurlijk. tot vandaag een beetje.. want wat is nu het probleem. ik had vandaag de controle bij de hart en vaat verpleegkundige en toen bleek dat ik al andere halve maand (minimaal) een blaasontsteking moet hebben dat bleek namelijk uit de bloed test.. maar ik heb in die tijd geen bericht gehad van de huisarts uit dus is er niets aan gedaan. nu moet ik morgen weer inleveren omdat ze eerst wil weten hoe het er nu mee staat... maar nu was ik aan het googlen en wat lees ik nu... dat er in sommige gevallen een zwangerschapstest POSITIEF uitvalt omdat je een blaasontsteking hebt?? .. ik wordt echt helemaal gek nu ..maar ben nu zo bang dat mijn test niet betrouwbaar is, kan dit? ( ik heb overigens.. niet 1 maar drie keer getest om zkr te zijn(eind mrt en begin april).. twee x normaal dus met streepjes en 1 x digitaal clearblue. alles positief) en ik ben nog steeds niet ongesteld geweest.. ik hoop dat ik een antwoord krijg want wordt er echt gestressed van ... dank je wel alvast. ben ik mezelf nu echt gek aan het maken, en moet ik al die verhalen niet meer gaan lezen. en er gewoon vanuit gaan dat ik zwanger ben?
Hoi, Je kan er vanuit gaan dat je gewoon zwanger bent. De test wordt positief van Hcg en dat wordt alleen in de zwangerschap aangemaakt. Ik denk niet dat 3 testen het fout aan geven. Je blaasontsteking moet wel behandeld worden Groeten Evelien