hoi allemaal ik heb een bewegende avator waarin al mijn kinderen dan 1 voor 1 naar voren geschoven worden zal hem hieronder zetten maar hoe krijg ik hem nou zo dat hij als avator ook beweegd heb hem al verkleind maar hij beweegd niet meer en het is natuurlijk wel zo leuk als al mijn kinderen voorbij komen hoop dat iemand mij kan helpen groetjes nathalie
hoi kwebbel ja dat klopt in mijn bericht beweegt hij gewoon maar als avator dus niet kijk maar ik heb hem als avator en dan beweegt hij niet meer groetjes nathalie
Oeps...niet goed gelezen. Ik heb zelf ook een bewegende, maar hoe ik dat toen voor elkaar heb gekregen weet ik niet meer. Hopelijk kan iemand anders je helpen. kwebbel
hoi kwebbel in elk geval wel bedankt dat je me wilde helpen ik hoop dat iemand mij kan helpen groetjes nathalie
Ligt dat niet aan het aantal kb wat je avatar opslokt? Geen idee hoor...ben hier helemaal niet goed in. Elmo
hoi elmo eerlijk gezegd ben ik er ook niet zo een ster in op een andere site kan hij gewoon als avator gebruikt worden alleen hier moet ik hem verkleinen en nu doet hij eht niet meer groetjes nathalie
Nee, als je 'em moet verkleinen werkt -ie idd niet meer, volgens mij komt 't daardoor. Misschien weet iemand in wat voor formaat je 'em op kunt slaan, zodat -ie wel op de site geladen kan worden? Ik weet zelf namelijk ook niet zoveel over bewegende plaatjes, alleen dat als je ze wijzigd, ze niet meer bewegen.
hoi hoi ja ik vind het wel vervelend omdat je nu maar 1 kind te zien krijgt en de andere 3 verstopt blijven ik hoop dat iemand hier alsnog mij kan helpen op de andere sites doet hij het wel gewoon groetjes nathalie